Finns det några tillskott man kan köpa som gör att man lättare blir med barn?
Ja, rubriken säger ju allt Men jag vet att folsyra är bra om man försöker skaffa barn, men finns det även något annat som gör det lite lättare?
Ja, rubriken säger ju allt Men jag vet att folsyra är bra om man försöker skaffa barn, men finns det även något annat som gör det lite lättare?
Jag tyckte att Aloe Vera juice hjälpte mig. Men det är min åsikt!
Har för mig att rosenrot skulle vara bra. Kan inte komma ihåg varför. Bisolvon också...
Förresten frågade du efter tillskott. Bisolvon är ju ett läkemedel mot förkylning. Så det är ju inget man ska äta konstant förstås
Inte vad jag vet.
Men det finns ju många olika saker som folk tagit och tror att de blivit gravida pga det.
Endel kör med rosenrot vet jag, och bidrottningele. Inget jag provat men dock har jag testat bisolvon en månad. Gav dock inget resultat och egentligen tror jag inte direkt på det. Men har man svårare att bli gravid försöker man det mesta.
Inga med bevisad vetenskaplig effekt och inga som får säljas i det syftet. Folsyra behövs för fostrets skull för att minska risken för ryggmärgsbråck och läpp-gomspalt och påverkar inte fertiliteten ett enda dugg. Rosenrot och munkpeppar ka ge kortare cykler,äl och tydligare äl och det i sig kan ju hjälpa om man har långa cykler och/eller dålig äl. Har man försökt under året räknas man som normalfertil och har man försökt betydligt längre än ett år har man i regel nåt fel som man måste få hjälp för och då hjälper ingen hälsokost heller. Felet kan ju lika gärna vara mannens nämligen. Finns det som påverkar fertiliteten avsevärt mer än hälsokost som t.e.x rökning,övervikt och alkohol.