• Annie1980

Vi pissade på min väninnas stalker

Min väninna hade dejtat en ganska söt kille och dumpat honom efter två dejter. Han hade inte accepterat det utan sagt mycket skit till henne och fortsatt att kontakta henne trots att hon sagt ifrån flera gånger.

Vi var ute 4 tjejer attraktiva tjejer och stöter på han och två av hans vänner. Han är berusad och börjar direkt att antasta min väninna som avvisar han. Då börjar han säga hora osv. Stället ska snart stänga och min väninna säger att vi ska lura ut han på en närliggande kyrkogård och pissa på han. Vi tre går dit och hon lyckas lura med honom och vi brottar ner honom och håller fast honom medans vi sätter oss två åt gången och pissar på honom.

Har lite dåligt samvete för det, han var ganska söt ändå och blev helt blöt om kläderna och började gråta. 

Men han förtjänade ändå att sättas på plats. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vi pissade på min väninnas stalker
  • La Lola

Varför sjönk ni till en lägre nivå än honom? Obestämd

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • stresss

Kan inte rösta. Hans beteende är inte ok, men er är värre. Dels för att ni är fler mot en, men även för att han kanske inte har alla hästar hemma.

Två faktorer som gör att han hamnar i ett extremt underläge.

• tjej25

Sådär behandlar man inte en annan människa!!! Oavsett vad den gjort innan!! Ni skulle polisanmält honom istället ifall han nu ofredade fin väninna men nu e det ni som borde bli polisanmälda!!!! Fy riktigt vidrigt!!!

• La Lola
    stresss skrev 2012-07-25 21:09:19 följande:
    Kan inte rösta. Hans beteende är inte ok, men er är värre.
    Nä, jag röstade inte heller av samma orsak.
  • Philippa

Ålder på er?? Max 14 år tror jag.... gud så barnsligt!

• MoaElis
    tjej25 skrev 2012-07-25 21:09:37 följande:
    Sådär behandlar man inte en annan människa!!! Oavsett vad den gjort innan!! Ni skulle polisanmält honom istället ifall han nu ofredade fin väninna men nu e det ni som borde bli polisanmälda!!!! Fy riktigt vidrigt!!!
    Håller med...
  • La Lola

Nu tror jag iofs inte att detta har hänt överhuvudtaget men det går ju ändå att tänka sig hur man skulle svara om det hade vore sant.

• Faile

Tror inte heller på det här, men det kommer ju finnas idioter som tycker det är ok.
    Är rätt säker på att om det varit en tjej som blev fasthållen och pissad på av tre killar så hade alla gastat polisanmäl. Samma borde gälla här.

Sluta jiddra, börja trolla!
  • tahira

Har inte den här tråden varit uppe tidigare..? Eller en mycket, mycket lik?

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • listo

Jag kan inte avgöra vilket som skulle vara det sjukaste beteendet... att hålla fast någon och kissa på personen, eller att hitta på att man har hållt fast och kissat på någon. Jag får nog fundera lite mer på det.

• Kattdamen

Jag undrar vem den här personen är i verkligheten som skriver dessa trådar?

En kopp te, tack.
  • Lilia

Jag röstade nej, inte för att jag inte tycker han beetede sig bra, det gjorde han verkligen inte. Men ingen förtjänar den behandlingen ni gav honom.

• Quickman

Om han förtjänar det eller inte tänker jag inte lägga mig i, dock så är det väldigt äckligt gjort att pissa på någon.

• SeaDragon

Jag kastade en kopp te på en blottare än gång. Men att pissa på någon tycker jag var lite väl perverst. OK att han "förtjänade" det, men ni gick ändå för långt.

Svar på tråden Vi pissade på min väninnas stalker