• kiggy

Hur vet jag om han faktiskt tycker om mig?

Jag träffade en kille för ungefär 3 veckor sedan, jag gick hem till honom första gången, vi hade det trevligt med film och så, andra gången så gick jag dit igen, han var väldigt mysig, höll mig i handen, vägrade släppa, och det slutade med att vi myste. På tredje träffen, gjorde vi samma sak, men vi hade även sex..jag var helt oförberedd och det var egentligen inget jag ville, för jag kan tycka att sex förändrar saker och ting, och att det var för tidigt, men han hörde av sig som vanligt, han messar mig varje dag och visar att han bryr sig. Jag var osäker på att ha det igen, för jag visste inte riktigt vad han var ute efter, för att jag vill ändå ha ett seriöst förhållande och ingenting annat, och han sa till mig att han aldrig skulle lura mig, att han bryr sig om mig och är rädd om mig, och att han har sex med den tjej han tycker om, hans kroppsspråk sa ingenting annat.. så senast jag var där så hade vi sex, han tyckte det var helt underbart och dagen efter var han riktigt gullig och messade mer än vanligt, men, helt plötsligt slutade han skriva och hörde av sig efter 6-7 timmar vilket inte har hänt tidigare och skrev "förlåt för att jag varit frånvarande, sov så gott, puss" så brukar det ändå inte låta. och idag har han knappt hört av sig, jag skickade ett sms, inget svar på timmar tills jag skrev igen.. och jag misstänker starkt att han träffar någon annan, när jag är hos honom, då sitter han där och messar hela tiden, han vill heller inte att jag ska se vad han skriver, och när han fyllde år fick han hem en ros och en nalle, då frågade jag vem det var ifrån, han sa att det var från hans kusin, eller familjen.. jag har svårt och tro att en kusin/familj skickar ros och nalle.. får inga bra vibbar riktigt..men tillbaka till frågan, hur vet jag om han verkligen tycker om mig? att han inte spelar bara för att få sex? Jag känner mig rätt så lurad just nu..

• Svar på tråden Hur vet jag om han faktiskt tycker om mig?
  • Lindiz89

Om jag vore du så hade jag frågat rakt ut vart ni står, klart att det kan vara svårt att gå så rakt på sak, men du mår ju inte bra av att inte veta vart du har honom :/

• kiggy

Jag vill verkligen göra det, men jag är samtidigt rädd för att det kanske är för tidigt att fråga och att han tar avstånd.. jag mår så himla dåligt över det här, det är det enda jag tänker på.. och jag gillar den här killen verkligen.. jag är dessutom rädd för att vara för på, vilket jag försöker akta mig för. 

• Lindiz89

Det är synd att du ska må dåligt över det, du kanske ska testa att inte höra av dig utan låta han göra det först? Och skulle han inte göra det får du tala om för honom hur det ligger till, att du verkligen tycker om honom men känner dig osäker på vart du har honom,

För din egen skull är det bästa att inte dra ut på det för länge, för skulle det vara så (ta i trä) att han inte har samma känslor för dig så blir det bara jobbigare för dig ju längre du drar ut på det.
    Var självsäker och stå på dig, spela lite svårfångad, det är inte bara du som ska behöva anstränga dig för det här, är han intresserad så ligger det lika mycket hos honom! :)

• kiggy

Han har hört av sig, men jag har inte tänkt och svara, i alla fall inte nu, vill veta hur mycket han bryr sig. 
    Du har helt rätt i det du säger, nu får jag se hur det blir. 

• kiggy

Jag förstår inte.. jag svarade på hans sms på dagen, fick inget svar tillbaka, skrev igen, men ingenting där heller.. jag känner på mig att det här kommer sluta riktigt tråkigt..

• Lindiz89

Usch vad tråkigt för dig :( Önskar jag kunde hjälpa dig på något vis :/

Svar på tråden Hur vet jag om han faktiskt tycker om mig?