Hur vet jag om han faktiskt tycker om mig?
Jag träffade en kille för ungefär 3 veckor sedan, jag gick hem till honom första gången, vi hade det trevligt med film och så, andra gången så gick jag dit igen, han var väldigt mysig, höll mig i handen, vägrade släppa, och det slutade med att vi myste. På tredje träffen, gjorde vi samma sak, men vi hade även sex..jag var helt oförberedd och det var egentligen inget jag ville, för jag kan tycka att sex förändrar saker och ting, och att det var för tidigt, men han hörde av sig som vanligt, han messar mig varje dag och visar att han bryr sig. Jag var osäker på att ha det igen, för jag visste inte riktigt vad han var ute efter, för att jag vill ändå ha ett seriöst förhållande och ingenting annat, och han sa till mig att han aldrig skulle lura mig, att han bryr sig om mig och är rädd om mig, och att han har sex med den tjej han tycker om, hans kroppsspråk sa ingenting annat.. så senast jag var där så hade vi sex, han tyckte det var helt underbart och dagen efter var han riktigt gullig och messade mer än vanligt, men, helt plötsligt slutade han skriva och hörde av sig efter 6-7 timmar vilket inte har hänt tidigare och skrev "förlåt för att jag varit frånvarande, sov så gott, puss" så brukar det ändå inte låta. och idag har han knappt hört av sig, jag skickade ett sms, inget svar på timmar tills jag skrev igen.. och jag misstänker starkt att han träffar någon annan, när jag är hos honom, då sitter han där och messar hela tiden, han vill heller inte att jag ska se vad han skriver, och när han fyllde år fick han hem en ros och en nalle, då frågade jag vem det var ifrån, han sa att det var från hans kusin, eller familjen.. jag har svårt och tro att en kusin/familj skickar ros och nalle.. får inga bra vibbar riktigt..men tillbaka till frågan, hur vet jag om han verkligen tycker om mig? att han inte spelar bara för att få sex? Jag känner mig rätt så lurad just nu..