• Smirfas

Söker hemmamammor i Linköping med omnejd

Är en glad tjej på 29 år med en liten kille som 17 månader.
    Är dessutom gravid igen med vårt andra barn som kommer i slutet av Juni.

Har redan varit hemma i ett och ett halvt år och kommer högst troligen vara hemma väääldigt länge då vi inte tror på att lämna barnen på förskola.
    Nu söker jag och lillgrabben andra mammor och barn som är hemma för att umgås och leka med.

Man kan ju inte få för stor umgängeskrets eller?

• Svar på tråden Söker hemmamammor i Linköping med omnejd
  • bronko

Hej igen! skulle någon vilja ses, kanske nästa vecka? Ni kanske har slutat titta in här.

• spökplumpen
    bronko skrev 2012-06-07 11:10:34 följande:
    Hej igen! skulle någon vilja ses, kanske nästa vecka? Ni kanske har slutat titta in här.

Vi kanske hinner ses nästa vecka, fast jag vet inte vilken dag. Förslag så kanske jag kan planera runt det?
  • bronko

Vi kanske skulle kunna ses imorgon, tisdag alltså? trädgårdsföreningen kanske, eller om d har någon annan ide är det ju kul. var det hos dig man kunde vara på gården?

• Florcita

Hej! Jag ser att det var ett tag sen ni skrev...men jag provar ändå. Jag är iaf en mamma som är hemma med 2 barn. Både jag o mina barn tillhör den sociala typen och vill gärna ha sällskap

• emilial

Hur gammal är ni å era barn å var i Linköping bor ni?

Emilia 24år
    Har 2 döttrar
    Olivia 3år
    Filippa 11månader

• Florcita

Jag är 31 år och har ett barn som är 2,5 år och ett som är 1 år och 3mån. Vi bor i centrala Linköping. Var bor du Emilial?

• spökplumpen

Hej florcita! Jag som tänkt messa dig och föreslå en träff. Vi är tillbaka i stan nästa vecka och vill nog gärna ha något att sysselsätta oss med. Vi tål solen väldigt dåligt, främst mamma, så en eftermiddagsträff någon?

• Florcita

Hej spökis! Jag har tappat ditt nr men har haft dig och kidsen i tanken. Vore ju jättekul att ses Eftermiddag passar oftast bäst för oss också!

• Florcita

Har tråden dött? Ska träffa några andra mammor på fredag... Så är det någon härifrån som vilk ned är det vara att hojta till

• spökplumpen

Här har ni guldfisken (med noll minne) . Vad ska ni hitta på på fredag? Prognosen ser ganska dyster ut de närmsta dagarna...

Svar på tråden Söker hemmamammor i Linköping med omnejd