• Svar på tråden Gjorde ambulansen fel?
  • Scream2
    krakel skrev 2012-01-16 06:34:10 följande:
    Svårt o veta
    Var det ens vettigt att skriva artiklen innan man vet?
  • MammaAmy

hm.. tycker att dem borde se honom med mer allvar...nuförtiden undersöker man inte riktigt noga människor, utan datorer gör det åt en...känns det som.. jag menar det var ju något allvarligt, han måste ha haft RIKTIGT ONT!... och ibland missar man det, fruktansvärt enl. mig.. visst finns ju människor som har ett ärr på armen och skriker av smärta, medan andra kan tåla mer än så.. så det är svårt att veta...
    men man går väl till en läkare för att undersökas...hade man vetat själv skulle man inte ens ringt ambulans,vårdcentral mm..  

• Scream2
    MammaAmy skrev 2012-01-16 16:26:42 följande:
    hm.. tycker att dem borde se honom med mer allvar...nuförtiden undersöker man inte riktigt noga människor, utan datorer gör det åt en...känns det som.. jag menar det var ju något allvarligt, han måste ha haft RIKTIGT ONT!... och ibland missar man det, fruktansvärt enl. mig.. visst finns ju människor som har ett ärr på armen och skriker av smärta, medan andra kan tåla mer än så.. så det är svårt att veta...
    men man går väl till en läkare för att undersökas...hade man vetat själv skulle man inte ens ringt ambulans,vårdcentral mm..  
    Men HUR vet DU att han hade RIKTIGT ONT? Framgår det i artiklen?
  • MammaAmy
    Scream2 skrev 2012-01-16 16:28:50 följande:
    Men HUR vet DU att han hade RIKTIGT ONT? Framgår det i artiklen?
    det står att han hade SVÅRA MAGSMÄRTOR dessutom var det blödande magsår..då har man väl ONT!
  • krakel

Har nog missat nått. Ser bara din rubrik där av min fråga ?? Antar det finns mer men jag läser via mobilen o FL appen är VärDelös.

• Scream2
    MammaAmy skrev 2012-01-16 17:16:25 följande:
    det står att han hade SVÅRA MAGSMÄRTOR dessutom var det blödande magsår..då har man väl ONT!

Men om han nu hade det, hur kunde ambulansen nonchalera det? HAR dom nonchalerat? Vad får vi eg veta? Att anhörig TROR och har en teori.....
Svar på tråden Gjorde ambulansen fel?