• Lingonbär

Vad skulle du välja, ett barn som blir pedofil eller att vara barnlös?

Det finns bara två alternativ att välja mellan, antingen får du vara barnlös resten av livet eller får du en enda son som kommer växa upp till en laglydig pedofil. Han kommer alltså INTE antasta några barn eller titta på barnporr men han kommer äga alla Astrid Lindgrens barnfilmer och onanera till dem och han kommer inreda sitt rum/boende med bilder på avklädda barn på väggarna från semesterkataloger och liknande. Han kommer även läsa böcker som handlar om barnporr och du som förälder kommer vara väl medveten om hans läggning. Han kommer aldrig bilda familj eller träffa någon partner pga sin pedofili.

Vad väljer du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad skulle du välja, ett barn som blir pedofil eller att vara barnlös?
  • trettioplus

Hur mycket kommer han att lida av det?

Att bära polotröja är som att bli strypt av en mycket svag människa
  • SweeneyTodd

Pedofilli är inte en läggning, det är en parafilli. Lär dig skillnaden.

• Good Golly Miss Molly

Märkligt att endast ta med alternativet pedofilson - det finns ju även kvinnliga pedofiler. Varför inte bara skriva pedofil?

• enny signatur
    trettioplus skrev 2011-11-08 17:21:29 följande:
    Hur mycket kommer han att lida av det?
    det jag undrade med
  • IsDimma

Valet är ju lätt för mig som ändå inte vill ha några barn

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Zimlis

Jag är hellre barnlös då. Vetskapen är den avgörande faktorn. Att veta i förväg att jag skulle ta avstånd från min egen son i den bemärkelsen att jag aldrig skulle vilja hälsa på hemma hos honom,
    Att behöva fundera på hur min vuxna son skulle se på mina vänners då barnbarn - fy fan.
    Nej då är jag hellre fortsatt barnlös

Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Mammatill2tjejer

Om någon av mina nuvarande barn blir pedofil så älskar jag dem ändå. Min kärlek är villkorslös.

Men om jag i förväg (alltså innan jag ens blivit gravid) på något sätt (omöjligt, jag vet. Men ponera att det skulle vara möjligt) skulle kunna veta helt säkert att framtida barn skulle bli pedofil...
    Ja, då skulle jag hellre välja barnlöshet. Jag tror nämligen att det är oerhört svårt att leva som pedofil. Vore jag pedofil så skulle jag äcklas över, och hata, mig själv. Inte ett liv jag önskar mitt framtida barn.  

Man måste inte se för att tro, men ofta tro för att se
  • thomas53

Juridiskt sett är väl alla män som tänder på barn under 15 pedofiler

Och jag tror nog att de flesta männen skulle få sexuella tankar om du såg en naken 14-åring

Men de flesta skulle kunna behärska sig också

• S78

skulle välja att vara barnlös då

tror inte att en pedofil som lever som i TS har särskilt stora förutsättningar för att bli lycklig och jag vill inte sätta ett barn till världen som med stor sannolikhet blir evigt olyckligt

• Twilight
    Cloudberry skrev 2011-11-08 15:19:28 följande:
    Lätt barnlös.

Pedofiler är ju i samm klass som massmördare om inte värre.
    ♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    thomas53 skrev 2011-11-14 17:32:54 följande:
    Juridiskt sett är väl alla män som tänder på barn under 15 pedofiler
    Det finns ingen juridisk definition på pedofili, så nej det stämmer inte.
    Human beings have a demonstrated talent for self-deception when their emotions are stirred - Carl Sagan 1934-1996
  • S78
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-11-14 18:05:09 följande:
    Det finns ingen juridisk definition på pedofili, så nej det stämmer inte.
    nej, varför skulle det finnas det? det är väl inget brott att vara pedofil och vore väl helt galet om det vore det.
  • Zhna

Om ett äktenskap mellan en vuxen man och en 9 årig flicka sker på bägges och flickans föräldrars samtycke så ser jag inget fel i det. Det gör ej den sanna islam heller för den delen med Muhammeds och Aishas frid vare med dom goda exempel i god minne. Alltså skulle min fiktiva pedofil son få för sig att dajta någon ung flicka så skulle jag be honom att flytta till ett land där islam råder och ej uppmana honom att begå lagbrott här. Inom islam är det ok att dejta en 7 åring men förverkligandet av äktenskapet sker först när hon fyller 9.

Men om vi en vacker dag anammar sharia här i Norden så blir situationen en helt annan. Krav på legalisering får man visst göra i en demokrati sålänge inget brott begås. Lolicon borde ju också vara en självklarhet. Skulle min fiktiva pedofil son däremot begå övergrepp mot någon under 9 år eller är otrogen mot sin unga fru så skulle han bestraffas strängt även i ett land där islam råder förutsatt att dom verkligen håller islams stadgar. 

• thomas53

Du kanske inte borde hetsa så mot muslimer som grupp, bara för att Mohammed var pedo.

• The past is now

Barnlös...

Att en vuxen människa har sex med ett barn är så vidrigt att jag vill kräkas!   Finns inget som kan få mig att känna och tycka annat. Vidrigt...

• S78
    The past is now skrev 2011-11-14 18:34:54 följande:
    Barnlös...

Att en vuxen människa har sex med ett barn är så vidrigt att jag vill kräkas!   Finns inget som kan få mig att känna och tycka annat. Vidrigt...
    fast nu skulle ju det presumtiva barnet aldrig ha sex med något barn
  • cloudberry79

Det är ju omöjligt att svara på, eftersom jag är övertygad om att pedofili INTE är en läggning, utan en psykisk störning som grundar sig bland annat i en mognadsstörning (utvecklar inte en vuxen persons sexualitet utan stannar i den mentala utvecklingen). Alltså svarar jag inte på enkätfrågan.

If you love me - please don't feed me!
Svar på tråden Vad skulle du välja, ett barn som blir pedofil eller att vara barnlös?