• Fillesmamma

På onsdag börjar vi med pergotime, någon annan som oxå ska göra det då eller runt om den tiden?

Hej!
    Igår kom då den efterlängtade mensen precis som den skulle. Konstigt att man kan längta efter den när man bara vill +:a
    Så på onsdag drar vi igång med pergotime och jag undrar om det finns några andra som också gör det under de närmsta dagarna så kan vi ha sällskap.

• Svar på tråden På onsdag börjar vi med pergotime, någon annan som oxå ska göra det då eller runt om den tiden?
  • hontaas

Får väll säga lite jippi, jag har fått min mens idag på morgonen än bara smått men ändå lite och min alldeles egen.

Men det betyder samtidigt ingen bebis som jag hoppats på:(
    Så nu e jag lite glad och lite ledsen.

Hur går det för dig???

Kram

• Bollas

Hontaas, förlåt att jag inte skrivit på länge...Hur har du det? Kör du med Pergo eller utan? Vilken cd är du på?

Jag räknar med att jag kan testa den 28 juni. Den här gången har vi gjort allt vi kan, funkar det inte nu så vet jag inte... Kram 

• hontaas

Ingen fara :)
    Är på cd 5 och kör med dubbel pergo denna månaden så får vi se vad som händer.
    Började på cd 3 som vanlig så jag tar min tredje dag i dag, har lite ökade flytningar, jag märker av pergon lite annorlunda denna gången (tror jag) men det e nog som inbillar sig oxå tror jag:) 

Vet hur du känner med detta om det inte tar sig att man ger upp, för man orkar inte hur länge som helst heller med att bara få negativt  månade efter månad det e inte kul.
    Vet precis hur det känns.

Hoppas så för att det blir er tur denna månaden.

Kram

• Bollas
    hontaas skrev 2012-06-29 19:28:20 följande:
    Bollas hur har det gått för dig denna månaden? Nyfiken :)
    Oj, länge sedan jag var inne här! Nope, ingen bebis nu heller. Har börjat på ny kur nu, äl ca 15 juli.

Hur går det för dig? Blev det äl? Har du fått någon mer kontroll?? Kram 
  • hontaas

Jo jätte fin ägglossning glad gubbe på cb fredag kväll och hela lördag. Men mannen va inte hemma så vi gjorde i söndags så får vi se om det vill sig:) visst det e ju inget som garanterar att ägget lossnar men jag har inte fått glad gubbe innan.
    Ja tråkigt att det inte tog sig denna gång heller, det känns som det inte blir vårt tur någongång:)
    Kram

• Bollas

Häftigt med Glad gubbe! Man blir ju förvånad när den dyker upp, men det är ju SÅ lovande!! När har du BIM, i helgen som kommer? Jag har BIM ca 30 juli, men det är ju inte säkert att det bli äl då, håller som vanligt tummarna och gör det jag kan för att det ska funka. 

Har du en bra sommar? Jag jobbar sista veckan nu, sen är det semester, underbart. Kram kram 

• hontaas

Ja jag har BIM på söndag så vi får se annars så lägger vi det på lite is över sommaren och tar de som de kommer:)
    Hur går det för dig annars?
    Jag jobbat ett par veckor till tyvärr
    Önskar er trevlig sommar

• Bollas

Trevlig sommar till dig!

Hoppas på något positivt på söndag. Vi reser till Turkiet på söndag, det blir skönt verkligen. Tror inte jag har haft äl den här gången, men det märker jag väl om jag får mens eller inte... Kram!!!!! 

• hontaas

Inte min tur denna gång heller fick mens igår:(
    Ha en trevlig resa och att mensen håller sig borta:)

• Bollas

Hur går det för dig? Här går det tyvärr inte alls. Börjar fundera på alternativa vägar...

Svar på tråden På onsdag börjar vi med pergotime, någon annan som oxå ska göra det då eller runt om den tiden?