• midnightmoon

Rädsla för snitt.. Fler?

Blev akutsnittad med första barnet och var fruktansvärt rädd då de sa att det skulle bli snitt eftersom hon låg i säte och var prematur.. efter snittet fick jag lite komplikationer som inte precis gjorde min snitträdsla bättre Rynkar på näsan
    Är nu i v.20 och tänker varje dag på ifall det skulle bli snitt igen... Är verkligen livrädd GråterPratat lite med bm om det men det känns inte som hon tar det på allvar. Frågade om ifall barnet låg i säte och det inte gick att vända om det var ok att föda vaginalt men hon sa att det får man inte Gråter

Vad gör man? Eller är jag bara dum?

Michelle 20070621 Joline 20090217 Schäfern Ulex 20091211 Bebis BF 1/8-2011
  • Svar på tråden Rädsla för snitt.. Fler?
  • 3 barns mamma84

Har hört att man kan föda fast den ligger i säte ..
    Nu har jag aldrig varit med om det men du kan alltid prata med en överläkare på förlossningen om just detta.
    Om du skulle få ett snitt blir det palneradsnitt och man tar allt på fullaste allvar och man tar allt lugnare och du är vaken.
    Det kommer gå super.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Jag har själv varit PISS rädd för snitt när jag fick gå igenom lite saker med 2:a barnet men när jag inte hade någon annan val med 3:e barnet och fick snitt jag lovar jag var så glad och lycklig och fan jag vill göra detta om

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Rädsla för snitt.. Fler?