cicci85 skrev 2011-03-02 09:56:28 följande:
Hi-way är ju en jättebra stol som jättemånga är nöjd med, alla som har den verkar det som

Men så värst hög i ryggen är den inte. Kolla här
www.familjeliv.se/Forum-3-101/m50039495-7.htm... på inlägg #67 så ser du hur mycket högre twowayen är i ryggen, funkar mycket längre tid

Aa hehe ! Men jag vill undvika kombistol helst. Någon sa att dom inte är lika säkra. Men jag har inte själv tagit del av dessa tester eller statestik! Men min vän sa det.
men jag har ett stort problem.
V 24 kommer min nua bil (juni)
Min gamla bli dog i en krock när en man körde över i vårt körfält och krocka med oss.
Vi har en bil nu men ska sälja den, den är gamal mm.
Jag ska försöka köpa en barnstol så försäkringen ger mig pengar, då bilen var helförsäkrad.
Vi hyr en stol nu för dryga 100 kr i veckan. Vi har redan hyrt för 300 kr och det är ca 16 v kvar tills min nya bil kommer. Skulle vi hyra den vi hyr nu skulle det bli 100 kr grr 16, vilket blir yttligare 1600 kr. PLUS att den vi hyr nu fick sämsta betyget i många av de tester jag tagit del av. Men det fanns ingen annan som, passar i den bil vi nu har, att hyra.
Jag vill inte hyra den barnstol jag är grymt missnöjd med, samt är dålig enligt många tester, samt är dyr. Min son total vägrar sitta i den för han skriker från första sekunden vi satte han i den..
Så jag vill ha en ny stol snart, som jag då vet ska passa i en Audi a3 sportback utan att testa:(
Som samtidigt får plats i vår fordfokus:( men.. aa jag vet inte hur jag ska göra :/