• Novelli

Finns det några äldre föräldrar här inne?

Ser att detta forum är tomt men undrar ändå om det finns några äldre föräldrar som är över 40, också med större barn?

• Svar på tråden Finns det några äldre föräldrar här inne?
  • Laterna

Tack Rickelina, S66B, Heja och Bettina för trevlig fika idag på Slottsparkscafeet idag i det fina vädret.

• S66B

Ja tack för en trevlig fikastund! Det gör vi gärna om, ja inte Ylva kanske. Men hennes mamma.

• Heja

Vi tackar också för den trevliga söndagsutflykten! Roligt att fått träffa Rockelina och S66B.

• Heja

Vad sägs om en fikaträff söndagen den 29/5 ?

• Heja

Fika träff hos Heja Söndagen den 5/6 kl 11.00
    Laterna
    S66B
    Heja

• S66B

Hej hej
    Måste tyvärr avboka imorgon, har inte tillgång till bil.
    Sara

• Laterna

Tack Heja för en jättetrevlig träff hos dig i söndags!

• StarStar
    Hejsa!
    Ny sommar, nya vänner? Har pga min (40) ålder lite tunnsått med vänner som har småbarn. Jag och mina barn som är 11 år och 9 år skulle tycka att det vore kul att träffa nya vänner att umgås med, fika, leka, promenera. Om ni liksom bor i Ljungby med omnejd, skulle det vara kul att träffa! Maila mig gärna på [email protected]
  • StarStar
    Jag har inte hunnit vara här på Fl på några dagar nul för jag har varit på goldenläger med min hund som är en golden.
  • Simba2
    Jag finns. Jag är 40 år och mina barn är födda 00 och 02.. Vi planera för tredje barnet.
  • Bettina

Välkomna StarStar och Simba2
    Hoppas det gick bra på goldenlägret. Jag har själv också hund

Vi är några tjejer/mammor nere i Skåne som har träffats några gånger.
    Simba2 var finns du?

Ha det gott.

• Simba2
    Bettina skrev 2011-08-21 20:57:41 följande:
    Välkomna StarStar och Simba2
    Hoppas det gick bra på goldenlägret. Jag har själv också hund

Vi är några tjejer/mammor nere i Skåne som har träffats några gånger.
    Simba2 var finns du?

Ha det gott.

Uppe i Småland.Heter bara Simba2.
  • Lejonmamma2

Hej på er! Får man vara med i tråden? Har inte hunnit läsa alla inlägg än men känner igen mig i MKT av det ni skriver. Är född 1969 (vill inte tänka på hur gammal jag är hehehe) och har två barn. Tösen är 17 och lillplutten fyllde ett år i augusti. Sambo har två barn sedan tidigare, 10 och 14 år gamla som bor hos oss varannan vecka. Vi bor i Borås.

• Lejonmamma2

Hej på er! Får man vara med i tråden? Har inte hunnit läsa alla inlägg än men känner igen mig i MKT av det ni skriver. Är född 1969 (vill inte tänka på hur gammal jag är hehehe) och har två barn. Tösen är 17 och lillplutten fyllde ett år i augusti. Sambo har två barn sedan tidigare, 10 och 14 år gamla som bor hos oss varannan vecka. Vi bor i Borås.

• Marie 272
    Novelli skrev 2010-07-09 09:35:09 följande:
    Ser att detta forum är tomt men undrar ändå om det finns några äldre föräldrar som är över 40, också med större barn?

hej jag är 44 år med en son på 10 år,,,,var finns ni andra "äldre" föräldrar??
  • Lyckoprinsessan

Någon i Göteborg? Jag är 46 år och har en son på drygt 2 år...

• VildVittra

Hej

Är 42 gift med tre barn, en sjuårig son, en dotter som är 19 månader och en son på 3 månader.
    Vill gärna lära känna lite andra mammor och pappor.
    Bor i Angered, är mammaledig så fikar gärna här hemma eller ute på fik, lek och bus land eller nått annat förslag.

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Alexander 22 augusti -11
  • Lyckoprinsessan
    VildVittra skrev 2011-11-21 19:13:11 följande:
    Hej

Är 42 gift med tre barn, en sjuårig son, en dotter som är 19 månader och en son på 3 månader.
    Vill gärna lära känna lite andra mammor och pappor.
    Bor i Angered, är mammaledig så fikar gärna här hemma eller ute på fik, lek och bus land eller nått annat förslag.
    Vore kul att ses men jag jobbar tyvärr så det får bli på någon helg eller under loven...
  • Novelli

Jag startade den här tråden för längesen men det verkar som om den tagits över av skåningar. Jag hade tänkt mig en Göteborgstråd men glömde skriva det.

Om någon vill ta en fika i Göteborg med mig och Philip nu 10 mån så är jag för det mesta ledig och tänker inte börja jobba förrän nästa höst!

Svar på tråden Finns det några äldre föräldrar här inne?