Finns det några äldre föräldrar här inne?
Ser att detta forum är tomt men undrar ändå om det finns några äldre föräldrar som är över 40, också med större barn?
Ser att detta forum är tomt men undrar ändå om det finns några äldre föräldrar som är över 40, också med större barn?
Tack Rickelina, S66B, Heja och Bettina för trevlig fika idag på Slottsparkscafeet idag i det fina vädret.
Ja tack för en trevlig fikastund! Det gör vi gärna om, ja inte Ylva kanske. Men hennes mamma.
Tack för idag tjejer.
Jättekul att träffa S66B och Rockelina oxå
Vi tackar också för den trevliga söndagsutflykten! Roligt att fått träffa Rockelina och S66B.
Vad sägs om en fikaträff söndagen den 29/5 ?
Fika träff hos Heja Söndagen den 5/6 kl 11.00
Laterna
S66B
Heja
Hej hej
Måste tyvärr avboka imorgon, har inte tillgång till bil.
Sara
Tack Heja för en jättetrevlig träff hos dig i söndags!
Välkomna StarStar och Simba2
Hoppas det gick bra på goldenlägret. Jag har själv också hund
Vi är några tjejer/mammor nere i Skåne som har träffats några gånger.
Simba2 var finns du?
Ha det gott.
Hej på er! Får man vara med i tråden? Har inte hunnit läsa alla inlägg än men känner igen mig i MKT av det ni skriver. Är född 1969 (vill inte tänka på hur gammal jag är hehehe) och har två barn. Tösen är 17 och lillplutten fyllde ett år i augusti. Sambo har två barn sedan tidigare, 10 och 14 år gamla som bor hos oss varannan vecka. Vi bor i Borås.
Hej på er! Får man vara med i tråden? Har inte hunnit läsa alla inlägg än men känner igen mig i MKT av det ni skriver. Är född 1969 (vill inte tänka på hur gammal jag är hehehe) och har två barn. Tösen är 17 och lillplutten fyllde ett år i augusti. Sambo har två barn sedan tidigare, 10 och 14 år gamla som bor hos oss varannan vecka. Vi bor i Borås.
Någon i Göteborg? Jag är 46 år och har en son på drygt 2 år...
Hej
Är 42 gift med tre barn, en sjuårig son, en dotter som är 19 månader och en son på 3 månader.
Vill gärna lära känna lite andra mammor och pappor.
Bor i Angered, är mammaledig så fikar gärna här hemma eller ute på fik, lek och bus land eller nått annat förslag.
Jag startade den här tråden för längesen men det verkar som om den tagits över av skåningar. Jag hade tänkt mig en Göteborgstråd men glömde skriva det.
Om någon vill ta en fika i Göteborg med mig och Philip nu 10 mån så är jag för det mesta ledig och tänker inte börja jobba förrän nästa höst!