• Anonym (Bisexuell tjej)

Kontakt med andra bisexuella

Hej, jag skulle vilja ha kontakt med andra som är bisexuella.

Vet någon vart man kan vända sig här på näten?

kanske en dating sida men för bisexuella?

• Svar på tråden Kontakt med andra bisexuella
  • silens
    bellzan skrev 2010-07-16 14:35:40 följande:

Bodycontact e jag medlem på men inte att rekomendera... enligt mig e det mest oseriöst där inne. Qx e isf lite bättre.. jag har också problem med det där..vill komma i kontakt med andra som jag men icke.. har provat det mesta nu o e ganska trött på att leta. Man vill ju inte direkt gå på krogen o fråga "hej e du bi?" Haha

Det är inte lätt att upptäcka att man kan bli attrahera av en annan i samma kön. Jag är vuxen men svårt att fråga om det och det finns säker fler ;) .
    Jag bor nära Götebog.Om du bor också nära kan vi träffas på ikea bäckebol. det kanske kommer det fler.Jag är också trött på inte kunna umgås med andra. :)
  • Anonym (50iår)
    Anonym (humlan) skrev 2010-07-24 21:57:38 följande:

QX är en ganska trevlig sida. Där har flera av mina lesbiska och bisexuella vänner träffar sina flickvänner. Har själv funderat på en sida där, för att träffa nya vänner som oxå är bi, men det har inte blivit av...

Bra att veta :)
  • Anonym (50iår)
    Anonym (humlan) skrev 2010-07-24 21:57:38 följande:

QX är en ganska trevlig sida. Där har flera av mina lesbiska och bisexuella vänner träffar sina flickvänner. Har själv funderat på en sida där, för att träffa nya vänner som oxå är bi, men det har inte blivit av...

Bra att veta :)
  • Paino

På Badoo kan du söka efter andra som är bisexuella, eller i alla fall öppensinnade.

• Anonym (bi kille)

rfsl.se i forumet finns det chatt för kvinnor som gillar kvinnor!
    qx är en toppen sajt!

• Lenco

Jag är en 48-årig man (eller kille, eftersom jag fortfarande känner mig som 25...) och bor i Göteborg. Jag är bi, hade killsex första gången när jag var 11. En äldre man tog mig. Det kändes härligt skönt och sen fortsatte jag. Första gången jag hade sex var med en äldre kvinna när var jag 10. (en kompis mamma) När jag och min fru brukade guppa så använde vi ibland min gummikuk. Hon pumpade den in i min rumpa men fattade inte grejen. Nu lämnade hon mig i början av juli så jag får leka med gummikuken själv. Fast jag undrar hur jag ska få kontakt med killar eller män som vill pumpa mig? Jag är faktiskt en blyg person så jag känner inte för att bara gå ut på krogen och ragga.

Svar på tråden Kontakt med andra bisexuella