• heter

Vilka färger passar med grått?

Grått är tydligen den nya modefärgen just nu så jag har köpt lite kläder i grått. Problemet är att jag inte vet vilka färger jag ska ha till det gråa. Speciellt skor, jacka  och väska är svårt tycker jag för jag gillar inte att blanda tre färger egentligen men svart blir lite tråkigt i längden. Vad blir snyggast med grått?

• Svar på tråden Vilka färger passar med grått?
  • La Lola

Rosa, turkos, lila, grönt

*mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • heter

Jag har också varit inne på rosa och turkost men blir det inte fult med säg gråa byxor, rosa tröja och svarta skor och väska? För rosa skor och väska känns jag lite för gammal för.

• La Lola
    heter skrev 2010-03-23 23:01:52 följande:
    Jag har också varit inne på rosa och turkost men blir det inte fult med säg gråa byxor, rosa tröja och svarta skor och väska? För rosa skor och väska känns jag lite för gammal för.
    Nu är ju inte jag nån hejare på mode direkt men jag tyckte det lät fint med gråa byxor, rosa tröja o svart väska/skor....
    *mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • heter

Det är nog bara jag som är så rädd för att blanda mer än två färger. Men jag ser inga andra alternativ i det här läget så det får nog bli så. Passar marinblått med grått?

• Hertha

Passar inte alla färger till grått egentligen?
    Fast min mamma anser iofs att jag är färgblind .

• Manda0825

Om du har tillexemlpel en grå klänning/jumpsuit är det as snyggt att matcha med ett par vita sneakers och ett par solglasögon (svart/vit)! Vit nagellack och en hög hästsvans????

Svar på tråden Vilka färger passar med grått?