• Snäll och stående

Vem har tuffaste partner?

Min tjej har inte druckit kaffe på över 2 veckor nu och tänker inte dricka det i framtiden. Hon drack alltid det svart och kunde ibland ta uppemot 10 koppar per dygn. Jag är så jätteimpad att jag bara måste skriva av mig! Hon har inte heller övergått till något annat beroende vilket är sådär WOW!

Dricker kaffe själv och skulle aldrig ens komma på tanken att sluta helt, Koffeinberoende så det heter duga.

Så vem har tuffaste partnern, jag anser ju min såklart men är ju nyfiken om det finns utmanare?

• Svar på tråden Vem har tuffaste partner?
  • mandarin kjell

Min fru höll sig ifrån samlag med annan man i 3 (TRE) månader. Hon hade tidigare haft ett beroende av att knulla andra män här i kvarteret.

• Snäll och stående

mandarin kjell skrev 2009-12-05 14:27:30 följande:

Min fru höll sig ifrån samlag med annan man i 3 (TRE) månader. Hon hade tidigare haft ett beroende av att knulla andra män här i kvarteret.
    ehm... öh... grattis... :)
  • Cyberdansken

mandarin kjell skrev 2009-12-05 14:27:30 följande:

Det vinner jag lätt över. Vi har varit tillsammans i snart 10 år och hon har hållit sig från det under hela tiden.

Va gäller koffeinberoende så är det ju som med nikotinberoende, lätt att bryta om man har rätt motivering. Annars är det jävligt svårt.
  • Cyberdansken

Däremot så HAR jag den tuffaste partner här :)
    Hon har under dom sista 8 åren vänta, föd och ammat 5 barn och sovit i snitt ca 4 timmar per natt. DET är tufft!

• Herr Hagelin

jag har den tuffaste frun för hon står ut med mig..

• Schnitzel

Min tjej meckar och fixar med bilar, renoverar hus, har fött våran dotter och jobbar som plattsättare, och hon är kort liten tjej. Jag tycker hon är vråltuff.

Svar på tråden Vem har tuffaste partner?