trött
varför e man så trött när man går hemma med barnen..usch känns sm jag skulle kunna ligga i sängen hela livet..hjälp vad gör mna?
varför e man så trött när man går hemma med barnen..usch känns sm jag skulle kunna ligga i sängen hela livet..hjälp vad gör mna?
Att "gå hemma" med barnen är justs vad du inte gör. Du utför ett arbete, hemmaförälderns arbete och av det blir man lika trött som vilket arbete som helst. Sen har du gått igenom en graviditet och amning? och det tär på kroppens resurser. Störd sömn likaså. Du kan lida av järnbrist, då blir man trött. Prova att gå till hälsokosten och köp Blutsaft. Då kan du utesluta en sak som orsak till tröttheten. Du kan också behöva lite avlastning. Pappan kan väl ta barnet själv så att du får sova eller bara vila dig och rå om dig själv.
Känner så igen mig! Jag är trött hela tiden och ändå får jag sova hela fina nätter så gott som alltid! Vår lilla närmar sig året och jag har börjat jobba igen, kan bara säga att det känns så mycket slappare att jobba än att bara gå hemma hela dagarna med barn. Får nästan lite panik när jag tänker på alla barn som jag vill ha- att man ska gå hemma, hur ska man orka? (Det kanske låter konstigt, men jag känner att jag har mer energi när jag jobbar än när jag går hemma hela dagarna...)
samma här! Jag piggnar till om jag får egentid och tränar sen äter ordentligt då kommer extra energi som får mig att gå på högvarv en stund =)
Att förbättra konditionen gör ju att syret kommer ut i kroppen "snabbt & lätt" vilket gör en pigg =)