• Malmö83

Mammor mellan 20-30år i Malmö med småttingar =)

Hejsan
    nybliven mamma med en pojke som nu är snart 6 veckor efterlyser nyblivna mammor i malmö som är i 20-30års åldern att prata bebis med och kanske ta promenader med i sommarvärmen.

• Svar på tråden Mammor mellan 20-30år i Malmö med småttingar =)
  • norgesessan

På måndag har Isabelle öppen vaccinationstid mellan 13 och 15, och det är där borta vid lekplatsen, någon fler som hänger på då? Det tar nog max en halvtimme (har för mig man måte vänta lite efter sticket). Kanske 14 igen?

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • WhiteAngels

Jag hänger inte på..dels är tiden dödum för oss och dels orkar jag inte i den här värmen

• SBM

Jag jobbar och vet inte när jag slutar (får gå hem när allt är klart för dagen så det är beroende hur mycket som kommer in på måndag) så om jag hinner dyker jag upp. Jag jobbar vid den lekplatsen så jag kanske kan få mannen att gå dit med lillan.

• norgesessan

SBM, tror du 14 är bra för dig , eller ska vi ta det lite senare? När slutar du om du jobbar fullt?

• SBM

Måndag och tisdag skulle vi ha lite mindre att göra så jag skulle tro att jag slutar mellan 13 och 14 nångång, jag har annars arbetstid till 15.30.
    Bestäm ni andra en tid så dyker jag upp när jag kan isf om jag inte slutar jättesent, men det har jag svårt att tro att jag skulle göra.

• Hedebris
    Stumpan84 skrev 2009-07-05 10:59:02 följande:
    Någon som vet om man nu för tiden får cd-skiva på Umas om man gör RUL där?
    jag var där visserligen för lite mindre än 2 år sen.

då fick jag 4 bilder ingen skiva. tog med usb, men hon sa att de inte gjorde sånt utan skrev ut några bilder så fick man de bästa
  • Stumpan84

Tisdag kaninte jag på! Har lite saker att göra då! Tyvärr...

Happ... som jag misstänkte... Umas suger som vanligt =P

• Edda Sig

Kan inte heller på tisdag, min lilla pojk är också lite för liten för lekplatser men hänger med en annan gång

• norgesessan

SBM, kom du idag? Vi var där en stund innan 14, sen gick vi kvart över 2, tittade runt för att kolla efter någon annan tittande förälder
    Barnen hittade en gammal dagiskompis (gammal och gammal, dom har precis slutat ) Så dom lekte massor...
    Isabelles vaccination gick hur bra som hälst..

• SBM

Norgesessan: Nej, jag kom inte. Måste rört ihop dagarna.. fick för mig att det var imorgon vi skulle ses. Vi får hänga på nästa gång istället :)
    Vad skönt att vaccinationen gick bra, hoppas hon inte känner av den mer sen heller.

Svar på tråden Mammor mellan 20-30år i Malmö med småttingar =)