Vad är OK att köpa i märket euroshopper och eldorado?
Vad är ok enligt dig att köpa i märket eldorade eller euroshopper? Köper ni mat eller bra tex toalettartiklar i dessa märken? Är dom lite mer b.material än tex ica:s egna märke?
Vad är ok enligt dig att köpa i märket eldorade eller euroshopper? Köper ni mat eller bra tex toalettartiklar i dessa märken? Är dom lite mer b.material än tex ica:s egna märke?
Ja verkligen inte varmkorv i tiopack iallafall. Dont´go there! Fick stora broskbitar i min häromdagen.. (euroshopper)
Det var INTE jag som handlade, utan min dumsnåle make .
Euroshoppers blöjor är helt ok, de köper jag vanligtvis.
euroshoppers vaniljglass är mumma
vidrighetsvarning!
eldorados raka falukorvar! usch, värsta skit jag sett.. vattning och svampig, kunde inte förmå mig att laga mat av eländet. kunde inte ens ge den till kattenn
Köper allt av båda, inga problem alls med något tycker jag Prova och se, det man inte gillar kan man ju sedan låta bli.
Köper otroligt sällan något av Euroshoppers sortiment som går att stoppa i munnen. Nån gång när jag var student och det var riktig kris så köpte jag Euroshoppers kattmat på burk till kissarna. Inte ens HUNDEN åt upp den... :p
Euroshoppers tamponger kommer jag ihåg var jättebra! (Har bara menskopp nu)
Likaså bomullspaddarna och pappersnäsdukarna.
Euroshoppers mjölkchoklad är exakt samma som Eldorados, och smakar helt ok för det priset (typ 5 spänn).
Handlar några få saker i Eldorado, absolut aldrig kött i någon form! (Gäller Euroshopper också). Vill INTE äta dansk hormongris med dioxiner och salmonella, vatten har jag i kranen hemma och jag vill äta så få tillsatser som möjligt!
champinjonerna på burk tycker jag är goda
Euroshopper - köper jag mycket sällan.
Eldorado - krossade tomater, tomatpuré, fryst broccoli, ansiktsservetter, bomullspads.
Icas egna märke - Pastasåser (mkt goda!), lax, makrillfilé i tomatsås, tonfisk på burk och baguetter man gör själv i ugnen.
Willys egna märke - Basmatiris, lax, pasta
Coop Extra - Bindor och tvättpulver.
Kommer in på vad jag mer köper från dessa märken, men det är nog 2-3 saker till.
Bakplåtspapper köper jag från Eldorado också.
Jag tyckte Euroshoppers tvättlappar var helt överlägsna (på den tiden vi bytte blöjor).
Jag köper Euroshoppers Tortellini med ost, jättegoda.
Jag smakar mig fram, det som är gott köper jag sen om det är billigt eller inte spelar ingen roll :)
Euroshoppers blöjor är väldigt billiga. De är lite hårdare och tunare, men de läcker inte och barnet reagerade inte heller. Rekommenderas!
Eftersom bakplåtspapper togs upp kan jag väll passa på att avråda från Euroshoppers bakplåtspapper: det är inte anpassat efter svenska standardplåtar utan sticker ut på fel ställe och lämnar tomma ytor på sidorna (nej, det är inte jag som vänder det fel )
Regelmässigt köper vi Euroshoppers kaffefilter, burktomater och burkmajs. 100-gramschokladen funkar gott till bakning, men är inte så god att äta som den är. Har en påse havregryn från Euroshopper i skåpet, som har funkat utmärkt. Vid några tillfällen köpte vi Euroshoppers musli, och det var väl inget direkt fel på den - bara att ICA:s gott liv eller F-musli är godare.
Lasagneplattor, tagliatelle, pastasås, bake-up-bagetter, pumpernickel, brie-ost, salladsost i platt, vakumförpackad bit är andra Euroshopper-varor som duger utmärkt, alltså håller minst lika bra kvalitet som normalprismotsvarigheterna.
Vill dock avråda från sylten. Energidrycken var inte heller någon superhöjdare.
Hej!
Tror att det mesta av dessa märken som INTE är ätbart är ok. Ryser när jag tänker på deras vidriga köttbullar och korv så jag menar givetvis mat med köttinnehålle.
Jag tycker sylten är jättegod i euroshopper eller om det är eldorado..ni vet dom där vita burkarna med rött lock.Speciellt lingonsylten är supergod,och risgrynsgrötarna också.
Vi köper allt möjligt från både eurushopper och eldorado. Man kan ju inte veta förrän man har provat. Dessutom är det ju så att många grejer är precis samma sak som andra märkesvaror. De kommer från samma producenter, de bara packas i annan förpackning
Det är inget fel på eldorados köttbullar dom är okej det är mer skadligt med socker än edorados köttbullar