• Emillis

Var är ALLA kända unga MAMMOR? Nämn 1!!

Hej Allihop!
    Nu har jag tänkt och tänkt och kommer inte på EN ENDA känd Mamma UNDER 30!

De som syns i vimlet e alla över 30 och det är typ 6 st!! De bloggar och håller varandra om ryggen, men var e de unga mammorna?

Vem eller VART är de??

kan NI komma på EN? Jag kom inte på NÅN!

Hmmmm. Varför e det så??

• Svar på tråden Var är ALLA kända unga MAMMOR? Nämn 1!!
  • levina

Tommy Nilsson tror jag var under 25 när första kom. Tror Malin Berghagen var relativt ung.

Sara Löfgren...hon var kanske rätt ung..?

Dessa är iaf vad jag tror...

• levina
    Emillis skrev 2009-03-06 11:47:58 följande:
    Hej Allihop!Nu har jag tänkt och tänkt och kommer inte på EN ENDA känd Mamma UNDER 30!De som syns i vimlet e alla över 30 och det är typ 6 st!! De bloggar och håller varandra om ryggen, men var e de unga mammorna?Vem eller VART är de??kan NI komma på EN? Jag kom inte på NÅN!Hmmmm. Varför e det så??
    Varför...ja...alla har väl olika önskemål och möjligheter i livet.
  • J1983

Förmodligen för att det kan vara ganska svårt att kombinera kändisskap i form av artisteri eller skådespeleri eller att bara vara innebrud med att ha småbarn. Har man det intresset, dvs. att blogga om mode och ägna hela sitt liv åt det eller att man har en intensiv artist eller skådespelarkarriär så är det nog rätt naturligt att man väljer att vänta med att få barn.

• MarieHJ
    Emillis skrev 2009-03-06 20:30:59 följande:
    Så svenska unga kändismammor (internationella e lite lättare...) under 30 hittills är alltså sandra Dalbäck och Sarek tjejen... 2 st.... Varför måste man välja karriär eller barn? eller e det just kändismammor som väntar.... hmmm... vi måste komma på nån fler va.... (ja e inte besatt av kändismammor , men faktum e att det e rätt intressant.... Att det inte finns)
    Men det är ju flest svenska unga kända mammor som räknats upp här.. Inte bara 2 st^^
  • some day

Tuva Nuvotny är väl under 30?

• paloma84

Nicole Richie
    Jessica Alba
    Britney o Jamie Lynn Spears

Måste finnas fler...

Svar på tråden Var är ALLA kända unga MAMMOR? Nämn 1!!