Varför denna nedtryckning på unga föräldrar?
Alltså jag förstår inte varför det ska vara så svårt för folk att förstå att unga föräldrar KAN vara BRA föräldrar ?! Jag själv fick mitt första barn när jag var 17. Jag är nu 22 år gammal och har 2 barn. Jag är ensamstående.
Från allra förta början har jag gett mina barn så otroligt mycket kärlek. Men jag har inte kunnat ge mina barn allt när det gäller materiella saker, men det är ingenting dom ahr lidit av! Dom har fått ärva mycket saker från mina vänner och det är ingenting fel med det!
Huvudsaken är väl att barnen har ett hem, rum, mat och en jä**a massa kärlek? Och såklart hela och rena kläder!
Bara för att jag är ung mamma betyder det inte att jag inte kan ta hand om mina barn, att jag inte har pengar eller inte har möjlighet till ett arbete??!!
Jag är precis lika bra som en mamma som är 35, och i vissa fall bättre, för åldern är f*n ingenting som avgör hur bra mamma man är !!
Jag blir så less... Men jag har lärt mej under dessa år jag ahr varit mamma nu att hålla mitt huvud högt och visa att jag insann har klarat detta helt på egen hand, mina barn mår hur bra som helst, TROTS att jag är UNG MAMMA!!