Nån som vet nå bra "gå-ner-i-vikt-piller" ?
Ja, nåt som verkligen funkar, som du kanske har testat ? Och som inte är för dyrt.. eller farlig !
Vill ha så många förslag som möjligt !
Ja, nåt som verkligen funkar, som du kanske har testat ? Och som inte är för dyrt.. eller farlig !
Vill ha så många förslag som möjligt !
ja de får i hoppas har ätit dom förut så..men inte känt något så jag är ej orolig..
jag har tilloch med kvar så krisas de ,så kan jag ta de istället
någon mer som äter acomplia?
jesset jag åt accomplia förut, tyckte de va bra för mättnadkänslan och godisug
Jag äter lepigen, och tycker inte alls att de funkar än. har stått still i en vecka nu, och det suuuger ;-/
Ni som käkar lepigen.. klassas det som doping?!
funderar på att köpa sånna, men tränar på gym där dom kan göra stickkontroller och dopingtesta en. Står i avtalet att det gäller all prestationshöjande medel eller droger både lagliga och olagliga preparat. OM det inte är en medicin som läkare skrivit ut.
Vad tror ni vågar man käka sånna?! precis köpt årskort och det hade ju varit sååå surt om man blev avstängd och åndå gå och betala för ett helt år.
Jag har faktiskt varit så fåfäng att jag provat ett viktminskningspiller. Jag visste garanterat att det skulle fungera, annars hade jag aldrig köpt det. Men det är farligt och därför tänker jag inte nämna namnet eller var jag köpte det.
Jag åt dessa under en vecka och minskade 6-7kg (!!!!). Tillslut blev trycket över bröstet och hjärtklappningen för läskig så jag slutade med dem. Har dock kvar burken hemma fortfarande men jag kommer aldrig våga äta dem igen!
Trinity78 skrev 2008-10-14 11:58:10 följande:
hejsan hur är läget med dig