• Anonym (?)

Bästa ställning vid analsex??

Har testat att ha analsex ett par gånger, men det har gjort ont :( vill väldigt gärna att det ska gå bra, för jag älskar när sambon har ett finger i rumpan på mig :) vi använder mkt olja och ändå gör det ont. Ska man ha en speciell ställning som kan göra mindre ont? Vi har tagit det bakifrån, han har verkligen varit försiktig och inte tryckt alls, utan jag har fått "backa" mot honom, men det har gjort ont ändå :( vi tänkte testa i helgen igen, ta lite vin innan, kanske man slappnar av bättre då? Alltså inte störtfulla nu..vilken ställning är bäst? Tips tack! Vill ju så gärna!!!

• Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??
  • Anonym (BiGuy)

Första gången för ngr veckor sen...

Sked först, sen red jag honom samtidigt som min sambo gränslade hans ansikte och blev slickad....tror han var nöjd

• Armageddon

Damen liggandes på rygg på ett bord, jag ståendes.

Då är det lätt att anpassa både vinkel och tryck, man har bra ögonkontakt, och det är lätt att stimulera både vagina och klitoris samtidigt.

• Anonym (Skönt)

Är tjej och älskar analsex.

Med min ena kk så står jag på alla fyra, han har mormalkuk.

Med min andra kk så ligger jag platt på mage och håller ihop mina ben. Så han ligger på mig helt enkelt. Han har en stor, men med lite förarbete så är det hur skönt som helst.

• Anonym (Rumposkuld än)

Ni tjejer i långa rader älskar bli tagna men vi killar då?

Min tjej är helt spärrad för analsex och som övertalning fick hon prova dildon på mej utan en tanke på att det skulla vara skönt men jises......

Gudomligt att vara undergiven och låta sig få prova bli penetrerad.

• Anonym (Jag vill)

Härligt höra er tjejer som gillar det. Har en sambo som jag kommer separera från nu bla pga hennes tråkiga inställning i sängen. Hon vägrar analsex eller ens tänka i dom banorna. Men när jag haft sex med henne och smygstimulerat henne både på anus och lite med fingret i ingången hör jag hur kåt hon blir och får snabbt orgasm. Efteråt förnekar hon att jag pillat dör eller att det skulle varit skönt. Fan va hon är tråkig. En gång fick hon penetrera mej med dildon bara för att bevisa att den faktiskt går att få in och jag tokälskade det vilket jag inte räknade med. Hon vill dock inte göra om det på mej för att det var konstigt o kändes fel i hennes huve. Min nästa tjej måste gilla det.

• Anonym (Dom)

Gillar att köra upp den med oss båda stående och kvinnan tryckt mot en vägg. Min älskarinna jag träffar för analsex gillar det så.

• Anonym (Såhär)

Det bästa sättet (enligt mig) är om du är över honom, på huk och han ligger still. Får du inte känslan direkt att "det här kommer inte ta lång tid" från honom så avbryt.

Det skall gå väldigt fort, från kanske 2 minuter från du har stoppat in honom tills han kommer.

Det hålet är inte gjort för att det skall pumpas på i en evighet som i porr. Det är känsligt och gör ont. Det skall vara att du klämmer lite och "studsar" försiktigt på honom, sedan skall det gå för honom annars blir det inte bra. 

• Anonym (Kinkexperten)
    Anonym (Såhär) skrev 2025-03-06 18:34:44 följande:

Det bästa sättet (enligt mig) är om du är över honom, på huk och han ligger still. Får du inte känslan direkt att "det här kommer inte ta lång tid" från honom så avbryt.

Det skall gå väldigt fort, från kanske 2 minuter från du har stoppat in honom tills han kommer.

Det hålet är inte gjort för att det skall pumpas på i en evighet som i porr. Det är känsligt och gör ont. Det skall vara att du klämmer lite och "studsar" försiktigt på honom, sedan skall det gå för honom annars blir det inte bra. 

Gör det ont gör man fel, har inte värmt upp ordentligt eller har för lite glid.
    Då ska man avbryta om man inte vill riskera skador.

Det är inga problem att hålla på en stund om man har förberett ordentligt, gärna med plugg i någon halvtimme innan. och sedan fingrar. 

Det är få män som faktiskt kan göra detta skönt för en kvinna men har man nöjet att hitta en som kan är det ett nytt sätt att få orgasm på, eftersom det aktiverar kroppen på andra sätt. En stor del är naturligtvis också hur ens hjärna reagerar på det som upplevs lite förbjudet. 
  • Anonym (Man35)

Skeden och missionären. :) 

• StudierKemi

Var på något sätt så att benen hela tiden är mot magen... För annars blir det för mycket friktion, för stängt. Vanliga missionären är inte så bra. Jag kör mycket analsex med mig själv hemma, och det gör ont när jag ligger med benen nere och trycker in dildon på 12 cm, trots mycket olja.

Om du rider honom så knäna är mot magen nästan (armarna hjälper till att hålla dig uppe, t.ex. genom att armbågarna stödjer knäna och därmed rörelserna), så styr du takten och det är även lättare att trycka in penisen i dig. Då blir det skönt. Eller om du ligger på rygg med knäna mot magen... Eller om det sker bakifrån men att du har huvudet mot kudden. Men en kille kan vara lite otålmodig, och vill inte heller tappa ståndet, så jag rekommenderar inte att ni "bara kör".

Du borde istället värma upp rumpan helt själv med en dildo först. Ta din tid, det är det värt! 12 cm är nog allra skönast och bäst i analen. Analsex är otroligt härligt och upphetsande... ;) Jag vet inte vad jag skulle gjort om nästa kille inte ville föra in den i tvåan... Jag skulle inte gått så långt som att dumpa pojken iallafall, men det vore ju RIKTIGT synd. Lycka till! :)

• Anonym (Big dick)
    Anonym (BiGuy) skrev 2015-01-06 20:43:03 följande:

Första gången för ngr veckor sen...

Sked först, sen red jag honom samtidigt som min sambo gränslade hans ansikte och blev slickad....tror han var nöjd

Så din kille red en annans killes ansikte, ja det är klart en del kanske tycker det är skönt med bara tunga där bak. 
  • Anonym (Bakifrån)

Tjejen liggandes på magen med en kudde under höften, den är vår favorit, och funkat väldigt bra med andra tjejer också.

Men det behöver ju inte vara så för alla, man får testa sig fram vad som funkar bäst.

• Freddie K

Testa att rida honom. Då kan du styra tempot och han kan smeka din fitta samtidigt. .

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (XXX)
    AnnikaX skrev 2025-05-13 15:20:30 följande:
    Håller med, då kan du själv styra å bestämma ;)
    Symboliserar "X" i ditt namn just krysset där bak?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (XXX)
    Anonym (Bakifrån) skrev 2025-03-29 06:36:58 följande:

Tjejen liggandes på magen med en kudde under höften, den är vår favorit, och funkat väldigt bra med andra tjejer också.

Men det behöver ju inte vara så för alla, man får testa sig fram vad som funkar bäst.

Varför får inlägget "-5"?
  • Anonym (l)
    Freddie K skrev 2025-03-29 07:24:39 följande:

Testa att rida honom. Då kan du styra tempot och han kan smeka din fitta samtidigt. .

Tråden är från 2008.
Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??