• Mamma Jennie

Ung mamma med nr2 på G ?

Är själv en tjej på 19 fyllda som väntar andra pojken till mitten av februari 2008. Min "stora" kille har redan hunnit bli 26 månader. Väntar dock inte barn med samma pappa, men barnet är efterlängtat och älskat precis som mitt första ! Någon i samma situation ? Kramar från jennie, Ludwig och Leo i magen !

• Svar på tråden Ung mamma med nr2 på G ?
  • Hogdal

Är 21 år har en son på två och pyret är beräknat i JanuariSkrattande

• humlis

Är 24 år och har 3 barn
    joel 4 år Hugo 2 år och lillasyster Wilma 15 månader

• callii

Är 29 år inte så ung längre... Men har fyra barn. Johanna-Louise 11 år Anton 6 år Alexander 17 månader och Vincent 5 månader. Alla barn har samma pappa! 

• Stajn

Jag är 22 och har en dotter som är 2 år och 5 månader.

Gravid med lillebror i v23, BF 2:a mars nästa år :)

Saga -05 Gravid med lillebror v23
  • MadeleneJ

Hej allihopa!

Är 22 år! Har en dotter på 5 månader! Väntar nr 2 i april 08 Skrattande

• InteVetJag

är 18år(19Feb-08) har en Noel på 14 månader och väntar nästa i mars -08

• Sapho

Jag är 21år och väntar min andra...12e januari är det sagt!
    Teo är 2½år, min älskling!
    Hoppas allt går bra för dig TS : ))

• NALLEB

Det tycker jag är bra jobbat!!!
    Så många som har flera mödrar/fäder till sina barn nuförtiden.

callii skrev 2007-10-28 20:34:54 följande:
    Är 29 år inte så ung längre... Men har fyra barn. Johanna-Louise 11 år Anton 6 år Alexander 17 månader och Vincent 5 månader. Alla barn har samma pappa! 
  • Ninni76

Hej! Är 31 år och har 3 barn 12, 9 år o.lillan på 4 mån. Har oxå samma pappa till mina 3

callii skrev 2007-10-28 20:34:54 följande:
  • tuvaluva

Hejsan jag är 22 och har en en dotter som är 2½ år innan och vänta en till, juli 2008...

• papreekah

jag är 22 år, har en dotter på 3½ och ska börja med barnverkstaden nu i januari :D

• Johanna 87

hej jag väntar 2:an till juli, kommer vara 21år då och storkillen kommer vara 26månader

• Hogdal

ZandraSanna: Jag ska ha i januari. Äntligen börjar jag se ett slut på det här.
    Få en bebis i famnenSkrattande
    Mår du bra? Själv har jag problem med ryggen, så jag ligger hela dagarna=( Är så les...

¤Mattis nov- 05¤ pyret i magen v 35
  • Tösabiten88
    Hogdal skrev 2007-12-20 13:02:47 följande:
    ZandraSanna: Jag ska ha i januari. Äntligen börjar jag se ett slut på det här. Få en bebis i famnenMår du bra? Själv har jag problem med ryggen, så jag ligger hela dagarna=( Är så les...
    Okej, när är du beräknad?.. usch det gör inte jag.. har så ont hela tiden..jag ligger så mycket jag kan, men har en dotter som inte gillar det.. kan knappt gå..
Svar på tråden Ung mamma med nr2 på G ?