Älskarminfamilj skrev 2007-09-03 16:56:28 följande:
Jo allt ok här.Massa förvärkar hela tiden bara...Tröttsamt värre...Åkte på världens dunderförkylning förra v,ingen roligt alls.E inte helt bra ännu..Vi vet inte vart vi kommer att födda ännu.Det hänger på OM dottern är hemma när det startar.E hon det får det bli i Lund,så hennes pappa möter upp och hämtar henne där.E hon hos sin pappa när det startar så blir det Ystad...Har ju bara 15 dagar kvar nu,helt nojig e man.Kollar om slemproppen gått varje gång man e på toa.Vaknar besviken varje morgon att det inte satt igång..Vill ha ut lill* ,men ändå känner jag mig inte redo för det,splitrad elelr vad...
haha låter som mig ungefär...jag försöker också hålla koll på om slemproppen gått fastän att jag inte ens vet hur en slempropp ska se ut...hehe....hade varit lättast om det startat med att vattnet gick så man visste med säkerhet att man snart skulle föda....hoppas din förkylning släpper snart....

har också varit mkt förkyld den sista tiden....15 dagar kvar..ja det är snart dags...åhhh så spännande...själv är jag i vecka 37 ...har nog 24 dagar kvar tror jag..eller lite mer...jag hoppas bara man slipper gå över tiden...har jag ingen lust att göra precis....kram och lycka till med allt snäckan.....hör gärna av dig när den lille kommit till världen och du orkar skicka ett medelande i min gb...kramizzz