• Nikolina

Usch! Jag har varit så dum!

Jag kunde inte hålla mig. Hade ett svagt ögonblick och ett grav-test i badrumsskåpet. Negativt på dag 11. Försöker att inte ge upp hoppet för det är ju för tidigt. Någon som gjort samma dumhet? Jag har testdag HCG på tisdag.
    Nikolina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 18:56:57:
    Skrev fel. Det är dag 12 idag.

• Svar på tråden Usch! Jag har varit så dum!
  • MissC

Nikolina - De där svaga ögonblicken tror jag nog vi har lite till mans. Man vill ju så gärna veta och trots att man vet att det ännu inte går att lita på resultatet så står man där med testet i högst hugg. Det är ju tidigt att testa redan på dag 12 så ge inte upp hoppet. Jag har inte hört om någon som fått testdag tidigare än på dag 14. Hoppad du får ett positivt test på tisdag!

Lycka till och KRAM,
    /MissC

• Fiaflopp

Oja,där du var har vi nog alla varit...
    Håller tummarna på att det visar annat på Tisdag för du VET att det var för tidigt så det kan bli annat...

Lycka till!

• Nikolina

Tack MissC och Fiaflopp!
    Jag tar blodprov HCG i morgon, sedan tar det väl några dagar innan jag får svar antar jag.
    Kram
    Nikolina

• skattsessan

Hej Nikolina!

Jag gjorde precis som du, dumma dumma jag!! Kunde inte hålla mig.
    Jag testade igår och då var jag på ruvardag 14. Var och tog ett blodprov (gravtest) igår och då sa hon att det är lite lite väl tidigt att testa med urinprov redan.

Men jag vet, man kan ju inte hålla sig och man hoppas att det blir ett plus. Så nu ska jag vänta till på torsdag och ta ett nytt test då.

Kram

• Future

Hoppas det ändrar sig några dagar framåt och det blir plus Nikolina. Kram

Svar på tråden Usch! Jag har varit så dum!