• Venus

*Idag ringde min moster.

Idag ringde min moster...
    Det är till stor del pga henne som jag bestämt mig för att bli äggdonator...
    Hon kan inte få egna barn, så vi hade planer på att ta oss till Finland för att genomgå äggdonation/IVF för några år sedan...
    Men så fort hon fick reda på att lagen tillät det i Sverige så bestämde vi att så fort jag var redo och hade åldern inne så skulle hon få mina ägg...

Vi kom fram till att jag skulle skaffa ett barn till först och att vi sedan skulle se vart vi stog... Nu står vi på samma botten och om sjukvården tillåter så kommer jag till o börja med donera ägg till henne...
    Allt känns så overkligt, allt är planerat men ett litet nej ifrån sjukvården kan rasera allt...

Så nu hoppas vi på klartecken, jag står ju än så länge bara som intresserad, har inte ens fått läkartid för den första undersökningen...
    Och så hoppas vi på att det tar sig, på att det blir ett barn, en liten kusin till mig

• Svar på tråden *Idag ringde min moster.
  • Stampelina

Hoppas att de godkänner dig. Din moster måste vara jätteglad över att du ställer upp för henne/dom.
    Kramiz Caroline

Svar på tråden *Idag ringde min moster.