• hot mama

Vi som äter HerbaLife

Nu tänkte jag starta en support tråd för oss som äter HerbaLife. Tänkte att det kan vara skönt stötta varandra och få råd och tips ang HL.
    Jag har ätit det ca 6 veckor nu och det funkar superbra. Känner mig dessutom piggare och har världens bästa coach Rosie som pushar på. Räknar cm och har tappat ca 21 cm sammanlagt (byst/midja/höft/lår). Bytt ut 2 måltider mot shakes och äter middag tillsammans med barnen.
    Alltså frukost; shake + vitamin- och ört tabletter
    Lunch; shake + vitamin- och ört tabletter
    Middag; vanlig mat + vitamin- och ört tabletter

Hur äter du? Går det bra? Känner du dig piggare? Är du motiverad? skriv och berätta och så kan vi pusha varandra när vi fastnar i "nä nu skiter jag i det här"-tänkandet.
    Hänger du på??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-02 13:31:32:
    Ingen där ute??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-02 22:20:59:
    men allvarligt?!? är det ingen där ute som äter HL och vill vara med??? dubbelsnyft

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 18:03:31:
    Några sidor för den som vill veta mer:
    www.viktminskning.nu
    www.herbalife.com där får man klicka vidare till sverige via choose your contry

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 18:06:28:
    HerbaLife går under namnet ShapeWorks på vissa sidor...

• Svar på tråden Vi som äter HerbaLife
  • HälsoTjejen

sjövildabarn - Du kommer att lyckas fin fint ska du se, bara du kommer igång. Ska bli kul och följa dig. :)

• Majestic

HerbaLife vad är det?? Kan nån upplysa mig pliiiiizz!!!

Pink makes me puke!!
  • hot mama

HerbaLife... måltids ersättning för viktkontroll... dvs säga en shake eller två om dagen... bytt ut frukost och lunch mot en härlig shake istället... skönt nu när det är varmt och man inte har direkt matlust, så shakar man i stället och får sin måltid iaf...

• Majestic
    CLT skrev 2007-07-17 17:45:46 följande:
    Vad kostar det ca?? Vart köper man det??
    Undrar också???
    Pink makes me puke!!
  • hot mama

gå in på herbalifes hemsida... jag har en vikt coach som jag fick via en kompis, världens bästa Rosie... kan rekommendra om ni vill men skriv då på min sida... eller kolla herbalifes hemsida... jag köpte min första leverans (för två månader) som gick på ca 3300 med shake, tabletter, protein pulver och det är ungefär vad en månads kostnad för mat brukar gå på... alltså 3300 delat på två... men jag är piggare än jag var förut då jag åt fel, fick inte i mig rätt saker, så nu orkar jag vara en pigg mamma... man kan ju välja att ha shaken till att ha shake helger då man bara tar det för att loosa vikt... eller bara ha en lunch på det istället?? variationerna är oändliga...

• hot mama

skrivit in sidor för mer info... och en notering att det på vissa sidor går under namnet ShapeWorks... men det är herbalifes produkter...

• hot mama

nja... dyrt? är väl ungefär som en månadskostnad för mat... men värt varenda krona tycker iaf jag...för man kan ju bara välja att ha shake och kanske xtra protein pulver till...man behöver inte ha ört och vitamin tabletterna... men jag kör väl typ hela kitet...

• Majestic

Kan man bara köpa shaken, vad skulle det kosta då?? Hittade inga prier på hemsidan??!!

Pink makes me puke!!
  • hot mama

en burk shake (nettovikt 550 g) går på ca 425 kr... men räcker längre än en månad känns det som...

• master02

hej min sambo tar herbalife och han byter också ut två mål
    men en dag åt vi middag mitt på dan så då tar han ju det på kvällen men på kvällen åt vi munkar och  ändå tog han herbalife sen ! är det verkligen rätt  ?

• Alxx

Jag tog shaker två månader, gick några träningspass med några instruktörer som rekommenderade den. Tyckte dom överdrev och höjde den till skyarna, men var la för att sälja gissar jag. Jag upplevde möjligtvis att jag blev mindre sockersugen, speciellt pigg upplevde jag inte att jag blev, men kanske är olika.

• POTATISKILLE

Företaget Herbalife fungerar som ett stort pyramidspel. Vad ni än gör så köp er inte in för att bli en återförsäljare eller coach för det är ett bluffspel. Du kommer bara förlora dina pengar.

Svar på tråden Vi som äter HerbaLife