snabb hjälp ang ägglosssningssprutan
hjälp vilken sida ska den tas på ska nämligen ta den 20:30 men vet inte vilken sida den ska tas på om det spelar någon roll hjälp
hjälp vilken sida ska den tas på ska nämligen ta den 20:30 men vet inte vilken sida den ska tas på om det spelar någon roll hjälp
varför får man bedövningspruta på varje äggstock?? dum fråga kanske?!
Får du inte det så gör det nog ganska så ont
Man får inte en i varje äggstock utan det är i livmodern dom lägger bedövningen, som går ut till äggstockarna. Lokalbedövning, typ tandläkarbedövning.
Fast jag fattar inte...jag har gjort 6 st ÄP och aldrig fått någon bedövning i stockarna utan endast i livmodertappen!
Är säker på att man får det,man kan då be om morfon i kanylen innan,det funkar!
fick något i min kanyl innan äggplock idag det snurrade rejält men gjorde inte ett dugg ont :)
morfin menar du
Hur många ägg blev det?
det vart 31 styckna
oj, var du överstimulerad eller???
nä tror inte det vart det först men sedan minskades dosen ner då mådde jag bra så tror inte var överstimulerad
shit trode gränsen gick vid 20, är för mig ja läste det här....Vad hade du för sprutor??eller det kanske jag redan har frågat??
lillithsmamma: Ska du donera eller ska du ha tillbaka dom??? (frågan är lite blygt framfört)
hade sprutorna pen något och nässpray synarel
walding ska inte ha tillbax dem utan donerade bort dem så de är inte mina ägg längre
Okej.. va kul att de blev så många ägg då... så att dom kan dela de på fler... hoppas att jag kan ge bort lika många....
walding hoppas det med för parens skulld
;)