• lillithsmamma

snabb hjälp ang ägglosssningssprutan

hjälp vilken sida ska den tas på ska nämligen ta den 20:30 men vet inte vilken sida den ska tas på om det spelar någon roll hjälp

• Svar på tråden snabb hjälp ang ägglosssningssprutan
  • Walding

varför får man bedövningspruta på varje äggstock?? dum fråga kanske?!

• Billan n

Får du inte det så gör det nog ganska så ont

• Einnej

Man får inte en i varje äggstock utan det är i livmodern dom lägger bedövningen, som går ut till äggstockarna. Lokalbedövning, typ tandläkarbedövning.

• Fiaflopp

Fast jag fattar inte...jag har gjort 6 st ÄP och aldrig fått någon bedövning i stockarna utan endast i livmodertappen!
    Är säker på att man får det,man kan då be om morfon i kanylen innan,det funkar!

• lillithsmamma

fick något i min kanyl innan äggplock idag det snurrade rejält men gjorde inte ett dugg ont :)

• Billan n

morfin menar du
    Hur många ägg blev det?

• Billan n

oj, var du överstimulerad eller???

• lillithsmamma

nä tror inte det vart det först men sedan minskades dosen ner då mådde jag bra så tror inte var överstimulerad

• Billan n

shit trode gränsen gick vid 20, är för mig ja läste det här....Vad hade du för sprutor??eller det kanske jag redan har frågat??

• Walding

lillithsmamma: Ska du donera eller ska du ha tillbaka dom??? (frågan är lite blygt framfört)

• Fiaflopp
    lillithsmamma skrev 2007-03-12 19:44:03 följande:
    nä tror inte det vart det först men sedan minskades dosen ner då mådde jag bra så tror inte var överstimulerad
    Duktig värphöna du är...Flört 
  • lillithsmamma

hade sprutorna pen något och nässpray synarel

walding ska inte ha tillbax dem utan donerade bort dem så de är inte mina ägg längre

• Walding

Okej.. va kul att de blev så många ägg då... så att dom kan dela de på fler... hoppas att jag kan ge bort lika många....

• lillithsmamma

walding hoppas det med för parens skulld
    ;)

Svar på tråden snabb hjälp ang ägglosssningssprutan