• mamyleine

Hetero. Har du kysst någon av samma kön?

Den här frågan är alltså till hetero personer. Ni som är bi/homo förmodar jag har kysst någon av samma kön .

Jag är hetero, har kysst vänninnor på fyllan när jag var yngre. Kände aldrig något sexuellt med de. Tyckte enbart det var roligt att chockera killar. Vi brukade ljuga att vi var tillsammans för att slippa dryga raggningsförsök. Oftast ville dom ha bevis. En kyss sa mer en tusen ord. Trodde dom ja. Så har ni kysst någon av samma kön.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hetero. Har du kysst någon av samma kön?
  • Dulia

Jag har kysst vänner och tjejer som jag inte känner och detta har hänt både på fyllan och i nyktert tillstånd

• Jennie med ie

Nej, inte nåt jag skulle definiera som kyss.

• Duckan74

Jodå, det har hänt, men inte känts sexuellt på nåt sätt.

• piixelslyna

Jodå. Jag och en kompis hånglade med varandra på en fylla. Dock blev hennes pojkvän (som förövrigt var min kompis också) skitsur och pratade inte med på hela den kvällen. Hahaha, han visste ju att det inte var något seriöst. Men jaaaa.

• Mamma Mysig

när jag var 16 och inte nykter, det var inte gott

• The Man

Har inte kysst nån annan man på eget initiativ men blev "tvångskysst" av en manlig arbetskamrat för många år sedan då vi båda var kraftigt på fyllan!

• Laire

Nej, inte ännu

Ingen kan få dig att känna dig underlägsen utan ditt eget samtycke /Eleanor Roosevelt
  • Nibble123

Jag har inte kysst nån av samma kön (jag kille) inte skulle jag ha nåt emot att prova hur det känns kan ju va riktigt kul jag är fullt hetero

Svar på tråden Hetero. Har du kysst någon av samma kön?