• Anonym (TS)

Vilka är de värsta WT namnen just nu

Vilka namn är typiska WT namn just nu enligt er.
    Ni vet vilken sort jag menar, mamman har inte lyckats med gymnasiet, lever på bidrag och  man vet aldrig om ungarna har en diagnos eller bara är uselt uppfostrade. Varningsklockor ringer för namn som dessa.

WT pojknamn:
    Evan
    Liam
    Texas
    River

WT tjejnamn:
    Mila
    Nova /Nova-Li
    Lovelia
    Tiara

• Svar på tråden Vilka är de värsta WT namnen just nu
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Y)

Y-namn på tjejer
    Sally, Nelly, Milly Wendy, etc

För killar är det Liam #1

• Anonym (-)
    Blue Waffle skrev 2025-04-18 23:11:13 följande:

KEVIN

Lite synd att det namnet är så WT-stämplat. Jag tänker bara på den näpne lille buspojken i ensam hemma-filmerna. Varför blev det till nåt fult egentligen?
  • trollhona

Vet inte om det är wt, men outbildade som väljer namn som är konstiga eller helt felstavade. Typ att döpa sitt barn till Areola eller Colon eller Metallica... men å andra sidan har ju skatteverket godkänt det så det måste ju vara ok.

• Blue Waffle
    Anonym (-) skrev 2025-04-18 23:15:02 följande:
    Lite synd att det namnet är så WT-stämplat. Jag tänker bara på den näpne lille buspojken i ensam hemma-filmerna. Varför blev det till nåt fult egentligen?
    Tror det är för att det används av folk som gärna vil låta lite amerikaniserade och världvana, samma med Dylan. och alla X namnen Lennox, Maddox, med flera
  • Anonym (Gone)

Jag har tyvärr dålig erfarenhet av killar vid namn Liam och Kevin. Kristian är ett fint namn men av samma orsak som tidigare nämnda har jag en dålig relation till det namnet också. Hampus är inte något favoritnamn heller.

• Anonym (Tjorven)

Sam

Kelvin

Ringo

Rambo

Nova-Lee

Oliver är ett gränsfall

Liam är också gränsfall

• Anonym (Dessa......)

Denise, Denyse, Denize, Denyze, Deniise.

• Anonym (Felicia)

Håller med om de flesta namn. Men tycker även Leo, william 

Svar på tråden Vilka är de värsta WT namnen just nu