Att man bara har ögonen kontakt räcker inte för at hon ska ta kontakt med dig, även om hon också är kär i dig, det krävs att ni kommer ha nära kontakt. Jag menar att ni behöver ha en ficka tillsammans någon gång eller prata i telefon, då kan du säga henne tydligt och öppen att du älskar henne. Annars blir det kanske inget mer än att ni bara styrar ögonen på varandra.
Jag har själv varit på såna omständigheter men så länge killen killen inte får mot på säg och säga mig något har jag aldrig vågat göra något än att missa de. Hahaha
Ska svara på dina frågor
Jag gymmar inte men som sagt har det hänt
Anonym (Förälskad) skrev 2025-02-17 21:28:18 följande:
Åh, vad jag hoppas att jag få mod nästa gång. Det är så sant med att man missar goda chanser. Såg ju min chans att heja åtminstone, precis när jag skulle gå. Vi fick ju ögonkontakt. Men jag valde att le.
Svårt och veta om jag kommer få chansen att träffa henne igen. Jag hoppas på det! Då måste jag säga hej.
Tänk att jag kunde bli förälskad genom första ögonkastet som förr. Det var ett tag sedan det blev så.
Och efteråt kändes allt bara tomt. Det var galet. Jag kunde inte och orkade inte gå. Jag bara stod still och lutade mot en grej.
Känner fortfarande nedstämd.
Jag var ju också rädd att besvära henne.
Man säger ju inte hej till främlingar, som i U.S.A.
Jag vill fråga dig: Gymmar du? Du som tjej. Får du många ''hejande'' på gymmet. Blir du besvärad för att en främmande man hejar på dig på gymmet, t.ex?
Jag känner mig så ''lost''.
Jag brukar annars inte vara blyg och övertänka. Haha.
Att man bara har ögonen kontakt räcker inte för at hon ska ta kontakt med dig, även om hon också är kär i dig, det krävs att ni kommer ha nära kontakt. Jag menar att ni behöver ha en ficka tillsammans någon gång eller prata i telefon, då kan du säga henne tydligt och öppen att du älskar henne. Annars blir det kanske inget mer än att ni bara styrar ögonen på varandra.
Jag har själv varit på såna omständigheter men så länge killen killen inte får mot på säg och säga mig något har jag aldrig vågat göra något än att missa de. Hahaha
Ska svara på dina frågor
Jag gymmar inte men det händer alltid att någon hejar mig och enligt oss (de flesta utländska) är det normalt att man säger hej till någon man inte känner till men oftast märker jag att Svenskarna är inte så snabba på att ta kontakt med någon som de inte känner till. Jag gillar Svenskarnas respekt att de är så men när det gäller om kärleken är det svårt att man har riktiga kontakter med varandra. Hoppas att du förstår mig vad jag menar,
De flesta Killar från mitt lan vågar säga på en gång om man kan få tele nummret till tjejen eller något, annars kan man aldrig träffas igen. Vet inte varifrån du är men du verkar vara Svensk.
Så jag har aldrig varit besvärad på det men kunde inte tolka det direkt på att någon kan vara kär i mig, Men visa gånger uppmärksammar man något speciellt blick som är kärleksrelaterade och får magkänslan av det , men det är inte så lätt att tolka det föran man kommunicerar varandra tydligt.
Även om jag inte har känslor på de brukar jag aldrig varit besviken på det på att en kille säger mig att han älskar mig. Det är ju helt positivt och måste svara med respektfullt sätt så att han inte känner sig ledsen, eftersom visa kan vara så att de är väldigt känsliga och inte våga fråga samma sak till andra tjejer.
Därför svarar jag oftast att jag har en kille eller något liknande och samtidigt försätter Jag vara trevlig som vanligt.
Mitt sista tips till dig
säg till henne om det är okej att ni träffas utifrån gymmet och ficka tillsammans kanske.
Då förstår hon vad du menar, det är tydligast tecken på att du vill ha en speciell relation med henne.
Det gör inget att du säger det, är inget fel alls. Så våga... Vågaaaaa.
Hoppas texten är tydlig för dig.