Inlägg från: Minkoppte |Visa alla inlägg
  • Minkoppte

Han pratar med sitt ex - blir arg när jag frågar

Han backar och det låter som att han klandrar dig för det. Låt honom vara. Du blir aldrig bekväm, lättsam och härlig i sällskapet av någon som bjuder in dig med armbågen. Dumpa och gå vidare. 

• Minkoppte
    Anonym (Helt förstörd) skrev 2025-02-03 20:13:13 följande:
    Tack för svar! Du har kanske rätt, usch jag får panik.. hur kan man vara så kär som han var, bjöd med mig på släktträffar, stora ord om hur mycket han kände för mig och sen som från en dag till en annan är det bara borta 💔
    Det kallas lovebombing. Går det för rasande snabbt från dag ett så är risken rätt stor att det inte är särskilt solitt. 
  • Minkoppte
    Anonym (T) skrev 2025-02-03 22:41:43 följande:
    Även commitment issues 
    Den termen känner jag inte till, det blir google. Tack för tips! 
  • Minkoppte
    Anonym (T) skrev 2025-02-03 23:34:05 följande:
    Ingen orsak :) vanligare än man tror. I mitt fall har killen div problem känner ju honom sen tidigare. så anklagar inte mig själv. men sorgligt när man älskar någon man nästan får men aldrig riktigt
    Kollade lite. Ja, det låter väldigt dränerande och jag råder ingen människa att stanna kvar och utsätta sig för den smärtan. ❤️
  • Minkoppte
    Anonym (T) skrev 2025-02-04 00:00:01 följande:

Mm det är det verkligen. Man skulle räkna ihop all den tid kvinnor i alla tider har lagt på att försöka förstå dessa män. 

Jag träffar honom ibland oxg pratar mycket med honom för han är speciell för mig. Blir jag sugen på närhet går jag dit. Men jag har insett att han aldrig kommer bli min partner tyvärr. Det var en process att landa i det men mår mycket bättre nu när jag kommit över det. Då jag inte är inne i en fas att träffa någon seriöst nu ändå pga massa anledningar väljer jag att träffa honom när andan faller på eller prata med honom när jag behöver en man på det sättet men det hindrar inte mig från att senare kanske träffa någon för en seriös relation. 

Var rädd om dig!
Svar på tråden Han pratar med sitt ex - blir arg när jag frågar