• Core

Han vägrar flytta

Anonym (Nej) skrev 2025-01-17 14:12:31 följande:
    Det är inte därför jag frågar. TS vägrar svara på varför hon har slängt ut honom och ju längre hon vägrar desto märkligare verkar det. Man undrar ju om hon bara fiskar sympatier för sin sida...
    Varför skulle någon riskera sin anonymitet och gå ut med detaljer helt i onödan? Juridiskt sett har det ingen betydelse, och alltså inte heller för frågeställningen 

TS du får helt enkelt skaffa ny fort, lär skapa ett mindre obehag om du säger att han flyttar in nästa fredag 😂
  • Core
    Anonym (f) skrev 2025-01-17 18:14:26 följande:

Riskera sin anonymitet haha men snälla...

Skrivet av någon som skriver under dubbel anonymitet.

De allra flesta som skriver på anonyma forum ändrar detaljer och utelämnar i det man skriver för att skydda anonymiteten om det inte har med frågeställningen att göra. Är det en nyhet för dig är du ju rent av korkad
  • Core
    Anonym (Nej) skrev 2025-01-17 18:03:55 följande:
    Riskera sin anonymitet....? Du tror att ts skäl är så extremt ovanliga att en enda person skulle lista ut vilka de är...? Intet nytt under solen skulle jag säga. Och jag har redan sagt att det inte handlar om sakfrågan. Det verkar bara som att ts mörkar detaljer som kan få henne att framstå i dålig dager.
    Jaha, och vad har du att göra med om hon inte är Guds bästa barn? Hon kan vara världshistoriens största idiot såvitt vi vet, men frågeställningen är en juridisk sådan, och om du vill diskutera moraliska förpliktelser kanske du ska välja att ta det i en tråd som handlar om just det?
  • Core
    Anonym (Nej) skrev 2025-01-18 16:41:43 följande:
    Frågan är fri! Ts vägrar fortfarande svara och det framstår allt mer som att det kanske är hon som beter sig som en skitstövel här och inte han.
    Hon har inte frågat om vem som är skitstöveln, så vad har det med tråden att göra?

nej frågan är inte fri, för oss som spenderat mer än två månader på internet är det rätt självklart att det är sakfrågan som diskuteras och inte eventuella sidospår 
Svar på tråden Han vägrar flytta