Inlägg från: Anonym (Orolig mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig mamma)

Orolig mamma

Jag Har en dotter som precis har fyllt 15år. Hon har kommit i kontakt med en man som är 60år gammal. Han har tvingat henne att ha sex då hon är ?byxmyndig ? Är det laglig att en 15åring och en 60åring har sex? Känner mig genuint äcklad vad har en 60årig man med en 15årig flicka . Hon är fortfarande ett litet barn. Tycker det är synd att vuxna män har kontakta med små flickor för de har blivit ?byxmyndiga? . Och det är lagligt att en en 15 åring och 18+ har sex. Vad ska jag göra?? hon har blivit manipulerad och skyller på att hon är byxmyndig 

• Svar på tråden Orolig mamma
  • Anonym (Orolig mamma)

Jag har anmält och pratat med dottern. Och kommit i kontakt med soc nu! Det är byxalyddeslagen som har kommit nu och nu är det olagligt tack och lov. Visste inte vad jag skulle göra då hon är byxmyndig och det LAGLIGT.. hemskt 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Orolig mamma)
    Anonym (Orolig mamma) skrev 2024-12-28 20:06:45 följande:

Jag har polisanmält men jag tycker överhuvudtaget varför är lagligt. Nu är det slut med det här och hon är ett litet barn som har blivit manipulerad av en äldre man för hon är ?byxmyndig ? . Vad har en 60årig man med ett litet barn ?. Att ens det är lagligt. vi har letat upp äcklet och gjort en polisanmälan på gubben. 

varför är det ens lagligt?

• Anonym (Orolig mamma)

tro mig jag önskade att det var en hittepåtråd. 

• Anonym (Orolig mamma)

Jag tycker absolut inte att man borde vara byxmyndig när man är 15. Jag har anmält äcklet nu ? och ja byxskyddeslagen ** jag blir genuint äcklad att män tar kontakt med min dotter som är 15 då hon är byxmyndig. Man är alldeles för ung. Jag pratade med Soc och gubben skulle fortfarande pågå en våldtäkt om de hade sex då det behöver vara fem års skillnad mellan. 

• Anonym (Orolig mamma)

hon har inte skaffat en sugar daddy! vad är det du sitter och säger?
    och när fan inför denna byxskyddeslag för det är vidrigt? att en äldre vuxen tar kontakt med små flickor ..

• Anonym (Orolig mamma)

Hon träffade mannen via snap. Jag tog kontakt med soc för hjäp. det är en alldeles för stor ålderskillnad för henne. Hon är fortfarande ett barn . Jag som mamma blir orolig när hon kommer i kontakt med äldre män. Jag har läst chatt loggorna som står äckligs grejer som han har skrivit. Till exempel ?kom igen det är lagligt ? blir genuint ledsen och äcklad . Han är anmäld och tycker inte alls det är okej!

Svar på tråden Orolig mamma