Socanmäld för att ha gett receptbelagd medicin till barn
Så nu har jag tydligen blivit det, hela grejen är så sjuk. Det är melatonin det gäller. Jag säger emot, men låter inte som de tror mig. Vad kommer hända tror ni? Någon med erfarenhet?
Så nu har jag tydligen blivit det, hela grejen är så sjuk. Det är melatonin det gäller. Jag säger emot, men låter inte som de tror mig. Vad kommer hända tror ni? Någon med erfarenhet?
För att det är. Ungefär som vi vet att du spammar i trådar.
Att fråga kan inte vara så jättefarligt. TS hade t.om kunnat använda tråden som bevis.
Att fråga kan inte vara så jättefarligt. TS hade t.om kunnat använda tråden som bevis.
Men surebabe
Ja men detta var inte receptfritt!
Det var utskrivet till en specifik person som fått ett visst antal tabletter på recept vilket vården har koll på. Om man då börjar ge till en annan så tror de ju att personen som får medicinen över förbrukar alternativt kanske ger bort till en annan, vilket man inte ska! Det kan göra att personen inte får ett nytt recept sen.
Och jag är ganska säker på att även receptfritt ska hållas under uppsikt av läkare om man använder det ständigt.
Varför döljer man en sådan sak då? Det är ju inte direkt narkotikaklassad medicin? Vad är det att skämmas för?
Eller var det inte melatonin?