Anonym (Hjort) skrev 2024-12-01 10:37:22 följande:
Stort tack för ditt svar.
Du har helt rätt, jag beskrivet det tråkigt för jag tycker det är tråkigt men är också en del i att göra det tråkigt. Vi är 2 om det precis som du säger.
Jag behöver gå lite djupare inom mig själv vad det är som inte är bra.
Min känsla är att en del av min problematik är att jag tar så stort ansvar för hemma och barnen medan hon kommer och går mer. Hon gör flera olika aktiviteter, vilka jag stöttar och uppmuntrar, men jag får konsekvenserna.
Det är konsekvenser som en trött och gnällig person. En person som dessutom kommer hem och stökar till när jag gjort fint hemma och blir irriterad när jag tar upp detta.
En del av det tråkiga är nog ovan.
Jag tror definitivt att du behöver gå djupare med vad som är fel.
Det låter som att era problem är mycket större än att bara handla om sexliv. Låter som att du behöver berätta hur du känner. Tror kanske ni behöver terapi.... Om det nu är så att du ens
vill stanna.
Som nämnts ovan behöver sex med smek, oralt, och samlag i några ställningar inte vara tråkigt. (men ja om dina preferenser är hårdare tag kan det så klart vara tråkigt för dig ) Om du hade sex med någon annan med smek, oralsex och samlag. Skulle du tycka det var tråkigt?
Du nämner ovan att du skulle gilla att hon tänder på smisk och hårda tag. Om hon nu skulle säga att hon vill testa det. Skulle du ens vilja det?
Men för att svara på din fråga,(som du egentligen inte har nytta av att få svar på) så har vi mest smek och oralsex, och samlag då och då, och båda njuter väldigt mycket av det och blir kåta. Ingen av oss tycker att det ger mer att ha sex på olika ställen. Däremot kan vi börja ta på varandra på olika ställen, men vi njuter lättast i sängen. Men det är verkligen inte tråkigt. Tvärtom väldigt värdefullt och otroligt skönt.