Ursäkta, vilken typ av sex har ni som varit i en lång relation
Hej anonym (Hjort)
Beskriv konkret vad du med din partner vill utveckla, ge exempel på vad du vill testa/göra.
Nu blir det för vagt.
Hej anonym (Hjort)
Beskriv konkret vad du med din partner vill utveckla, ge exempel på vad du vill testa/göra.
Nu blir det för vagt.
Anonym (Hjort) undviker att svara på vad han konkret vill utveckla, ex. ge exempel på vad han vill testa/göra.
Min fru vill aldrig ha sex längre heller och jag kommer inte ens ihåg senast som vi hade sex. Jag har haft kontakt med en annan tjej ett tag men bara skickat bilder och sexchattat men får ändå dåligt samvete för det känns som om jag är otrogen. Men vet fan hur länge man orkar va utan sex.
Hej Anonym (Hjort)
Vi har samma sexliv som när vi träffades, troligt lite mera jämnt då vi nu bor ihop och då hade var annan veckas liv.
Vi alternerar oss och har mjukt, hårdare samt blandar in oral, vaginal samt analsex. inget konstigt och inom spannet normalt.
Vi har lite leksaker (dildo, plugg)
När vi dejtade så kollade vi båda av att vi såg sex och samliv samt kommunikation som väldigt viktigt (förstudie)
Vi har sedan båda vårdat detta.
Det viktiga är att göra arbetet i början och sedan hålla liv i det. Viktigt att ha brett och tillåtande sexliv. Inte smalna av det under resan. Prata med varandra och påminna och hålla linjen.