Anonym (Svärmor) skrev 2024-11-27 16:36:19 följande:
Nej. Jag förstår faktiskt inte problemet att exempelvis dricka lättmjölk istället för standardmjölk tills den tar slut.
Jag är förundrad. Är du verkligen nöjd med det inlägget? Blev det bra?
För det första så lär vi oss alltså att standardmjölk är ohälsosam skräpmat.
Hur tror du sedan att inlägget ses:
A. Som att du framstår som ett ÄNNU värre exemplar av helt insiktslös surkärring med kontrollbehov, eller
B. Att du, med hjälp av detta väl underbyggda argument, vinner och vi alla ändrar åsikt? Hurra hurra, hon har muttrat en sur mening om lättmjölk! Då hade hon ju rätt ändå! Hon har snackat ner oss! Låt oss nu alla ta varandra i hand och tillsammans sjunga Svärmorssången!
"Ja hej du gaaaamla klimakteriekrull, låt oss alla bli som fölk och dricka lättmjölk ... Allihopa nu!"Anonym (Svärmor) skrev 2024-11-27 16:38:43 följande:
Jag skrev att OM hon nu läser här så möjligtvis att hon tänker om.
Vadå den enda i världen som har rätt? Jag gjorde en sak i välmening och bemöts med elak och oförskämdheter.
Ja, och då bad jag dig att visa henne tråden där alla dina anhängare ju har skrivit. Hon kommer säkert till insikt när hon ser hur hyllad du blir.
Vadå vadå? Det är ju så landet ligger, eller hur? Du har tappat det lilla förstånd du möjligen innehaft och tror nu, likt det värsta av film-psykfall, att det bara är du som har rätt och hela omvärlden fel. Är det inte lite konstigt? Att alla har fel? Inspärrningsnivå.