Inlägg från: Anonym (Skild) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skild)

Så fula alla 40+ män är

Är i samma situation men älskar skägg (om det inte är för långt) samt mycket hällre en skallig man med gott hjärta och fint sätt. 

Däremot tycker jag att det är svårt hitta pga att män försöker se unga ut. När en rynkig man med tunt hår som uppenbart färgar det brunt och sprayar upp det för att se yvigare ut så går det mig raskt förbi. 

samma med klädstilen, att vilja se ut som 25 med rynkor som möter hoodien vid halsen eller för evigt ung skate:are dvs hela den där stilen med jag gör som jag vill och sover till 12 sen går jag upp och drar på mig byxorna till rumpan börjar. Det är osexigt. Tycker jag.
    Eller när ett onormalt slätt ansikte fixat på klinik möter den åldrade halsen. Mycket sexigare med någon som vågar acceptera sin ålder och göra något bra av det. Lite hull är bättre för att släta ut huden än att operera och försöka hålla sig så där smal man var vid tjugo. 

• Anonym (Skild)
    Anonym (Ger upp) skrev 2024-11-23 13:33:59 följande:
    Det fick mig att skratta igenkännande! Vet precis vilka du menar.
    Haha! jag har inte gett upp hitta någon i min egen ålder, tillslut. Men under tiden håller jag mig till 30åringar finns mååånga fler både snygga och intressanta män i den åldern.
  • Anonym (Skild)
    Anonym (Ger upp) skrev 2024-11-23 13:38:23 följande:
    Ja det är massor av snygga 30-åringar som skriver till mig men jag vill träffa någon i min egen ålder. Fast det verkar vara ganska kört att hitta någon lämplig haha. 
    Under tiden ska du ha kul. Så skriv tillbaka vet ja. Men var tydlig med att du vill träffa någon i din egen ålder. Även om saker och ting kan ändras.
  • Anonym (Skild)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-23 16:24:49 följande:
    Stämmer den där bilden på särskilt många män?
    Inga av mina kompisar färgar håret eller är dom du beskriver dom.

Utgår ifrån utbudet på dejtingappar.

För övrigt gillar jag män som är lite kortare. Har alltid fallit för män som är under 180. Kanske för att min pappa är lång och att jag har väldigt svårt för honom.

Men det som jag tycker är svårt på dejtingsajter är att det finns väldigt få män som sticker ut på ett mer intressant sätt. Genom att vara okonstlad men ändå intresserad av sin omgivning, utifrån sin egen unika person och presentation. 

Antingen har männen en presentation som stinker av tål du inte skämt så kan det bli svårt, eller bara kör sitt race och verkar upptagen med sig själv. Ödmjukhet inför andra och sig själv är väldigt attraktivt. 
    Att tänka på sitt utseende men inte för mycket. Det känns som att det ofta är antingen eller.

• Anonym (Skild)
    Anonym (.) skrev 2024-11-23 21:56:44 följande:
    Alltså, är själv kvinna. Anser mig vacker, andra ser mig som vacker, ALDRIG haft oroblem att få den man jag vill ha, är normal byggd, 169 lång, långt vågigt tjockt brunt hår, liten näsa, sminkar mig nästan aldrig, går ut rå som jag är. Pga stress barn mm osv. Inget märkvärdigt MEN försöker få fram poängen. Jag står för kvinnan men måste säga att jag också står för mannen. Är så jävla trött på hur kvinnor vill ha ett "jämställt" samhälle samtidigt som de ska MOBBA män. De vill ha hela jävla kakan och äta den. Ska det vara jämställt så ska det fan vara det. Hade denna tråd kommit ut först av en man hade de blivit ett jävla liv. Trådstartaren kan jag ge mig fan på är en ytlig person med storhetsvansinne. Som tror sig vara så vacker i sin fantasi o ser ner på andra och män. Är helt övertygad om att bakom alla filter, dieter, smink, träning, hårfärg osv så döljer sig en osäker stackars människa. Hade helt ärligt velat se en bild på henne. Att säga att alla män 40+ är fula är ett sånt bottenbetteende. Nej, jag har fått nog av att kvinnor kan uttrycka sig, förnedra, o mobba män, men när en man gör det? Ojojoj. Sluta!!!! Alla har sina ideal och letar därefter, men kom inte till ett forum och hoppa på en viss grupp människor med kränkningar. Uschh fattar inte hur familjeliv inte tar bort denna iq befriade tråd. Alla letar sina jämlikar i partnerskap men det betyder inte att de som inte passar en är fula eller sämre än någon annan. Åt helvete med ts, nyskild medelålders, utseende fixerad ytlig, storhetsvansinne som lever i en fantasibubbla.  Förstår att hon är skild! /kvinna, ung vacker😛
    Du är ju också ytlig med din ingående beskrivning av ditt utseende. Varför du nu gör det  jag inte.
    Tyckte det kändes befriande att ts bara var så rå och ärlig. För det existerar en kultur av att mån tror att de duger utan att behöva lyfta ett finger när det kommer till sitt utseende men gärna träffar en fempoängare.
  • Anonym (Skild)

*varför du nu gör det förstår jag inte.

• Anonym (Skild)
    Anonym (.) skrev 2024-11-23 22:45:17 följande:
    Nämen slut nu. Detta gör det bara grötigare. Ja, jag försöker visa att även såna Som anser sig vackra inte behöver mobba andra..

Mobba andra?
    Det var utbudet på dejtingapp och tror ingen här vet exakt vilka det är. Sen är det strax över 40 skillnad på att skilja sig då och strax över 30. Över 40 så har de flesta i samma ålder också stadgat sig, tröttnat på festandet. Så de flesta är upptagna. 

Svar på tråden Så fula alla 40+ män är