Anonym (.) skrev 2024-11-23 21:56:44 följande:
Alltså, är själv kvinna. Anser mig vacker, andra ser mig som vacker, ALDRIG haft oroblem att få den man jag vill ha, är normal byggd, 169 lång, långt vågigt tjockt brunt hår, liten näsa, sminkar mig nästan aldrig, går ut rå som jag är. Pga stress barn mm osv. Inget märkvärdigt MEN försöker få fram poängen. Jag står för kvinnan men måste säga att jag också står för mannen. Är så jävla trött på hur kvinnor vill ha ett "jämställt" samhälle samtidigt som de ska MOBBA män. De vill ha hela jävla kakan och äta den. Ska det vara jämställt så ska det fan vara det. Hade denna tråd kommit ut först av en man hade de blivit ett jävla liv. Trådstartaren kan jag ge mig fan på är en ytlig person med storhetsvansinne. Som tror sig vara så vacker i sin fantasi o ser ner på andra och män. Är helt övertygad om att bakom alla filter, dieter, smink, träning, hårfärg osv så döljer sig en osäker stackars människa. Hade helt ärligt velat se en bild på henne. Att säga att alla män 40+ är fula är ett sånt bottenbetteende. Nej, jag har fått nog av att kvinnor kan uttrycka sig, förnedra, o mobba män, men när en man gör det? Ojojoj. Sluta!!!! Alla har sina ideal och letar därefter, men kom inte till ett forum och hoppa på en viss grupp människor med kränkningar. Uschh fattar inte hur familjeliv inte tar bort denna iq befriade tråd. Alla letar sina jämlikar i partnerskap men det betyder inte att de som inte passar en är fula eller sämre än någon annan. Åt helvete med ts, nyskild medelålders, utseende fixerad ytlig, storhetsvansinne som lever i en fantasibubbla. Förstår att hon är skild! /kvinna, ung vacker😛
Du är ju också ytlig med din ingående beskrivning av ditt utseende. Varför du nu gör det jag inte.
Tyckte det kändes befriande att ts bara var så rå och ärlig. För det existerar en kultur av att mån tror att de duger utan att behöva lyfta ett finger när det kommer till sitt utseende men gärna träffar en fempoängare.