Anonym (.) skrev 2024-11-23 13:19:33 följande:
Du låter mycket ytlig människa enligt mig. Ok du ser ut som en liten tjej när du är 41, kanske inte heller så attraktivt? Jag själv är en bra bit under 40 men tycker absolut inte att alla män över 40 är fula. Vem fan säger så? Vad är det för syn? Är man ful för att det syns lite att man har levt och inte är en pojke/kille mer? Lite linjer? Lite silverhår? Kanske inte superfit? Spela roll, herregud. Någon diagnos? Och? Har väl var och varannan människa. Superstabilt liv stortrivs på jobb? Herregud,, livet händer, folk handskas med saker genom hela livet. Vem är du? Ser dig riktigt framför mig haha. Men vänta, du har ju inget stabilt problemfritt liv, du har ju skiljt dig? Skapa en profil på någon dejtingsajt där du anger vad du söker för sagokillar. Blir nog lättast. /Kvinna 35 år
Jag vill ha någon som matchar mig på alla plan, är det så konstigt? Jag har jobbat hårt under väldigt lång tid för mitt utseende, min hälsa, min utbildning, jobb och allt annat jag har. Då är det frustrerande att se att män i samma ålder inte verkar gjort detsamma och det blir svårt att hitta min jämlike.