Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Så fula alla 40+ män är

För att vara lite rationell och krass så låter det som en typisk försvarsmekanism man har för att du helt enkelt inte är redo än att börja dejta. Du letar alla fel du kan komma på för att du innerst inne inte riktigt än klarar av att släppa in nån på livet och riskera att bli sviken . - Du är trots allt skild ... 

Vartefter tiden går och du jobbar på ditt inre  och läker från skilsmässan så kommer också du märka att fler män både är och ser attraktiva ut. 

För just nu ärligt talat så hittar du på alla möjliga ursäkter och bortförklaringar på varför dom inte duger . Du är just nu inte emotionellt tillgänglig och då per automatik har alla män något fel så du ska slippa behöva få känslor för nån som i längden kan bli ännu ett ex.  

• Anonym (Linda)
    Anonym (Ger upp) skrev 2024-11-23 15:07:50 följande:
    Jag önskar du hade rätt men så enkelt är det inte. Ta själv en titt på utbudet män/kvinnor mellan 40-50 och jämför hur vackra och fräscha kvinnorna ser ut och hur ovårdade och slitna männen ser ut. 
    Jag ser inte alls det du ser, tvärtom ser jag många fräscha  attraktiva män och då är jag ändå några år äldre än dig och vill dessutom ha lite äldre män än mig. 

Jag vidhåller fortfarande att dina erfarenheter av skilsmässan gör att du inte ser klart på tillvaron. Det märks tydligt i dina svar i tråden. 
Svar på tråden Så fula alla 40+ män är