• Anonym (Saknar kärlek ????)

Ni som e singel

Vad gör ni när ni vill ha sex, har inga partner, hittar ike , och inte onanera 

• Svar på tråden Ni som e singel
  • Freddie K

Jag onanerar rätt mycket. Kollar på porr och så där. Visst, det känns ensamt, det gör det, men vad ska man göra?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (XY)
    Anonym (Saknar kärlek ????) skrev 2024-11-11 08:11:26 följande:
    Ni som e singel

När jag är riktigt desperat och inte kräsen går jag ut på grinder. Brukar ta en dryg timme innan det blir något. 
    Freddie K skrev 2024-11-11 08:12:43 följande:

Jag onanerar rätt mycket. Kollar på porr och så där. Visst, det känns ensamt, det gör det, men vad ska man göra?

Jobbigt faktiskt, 
  • Freddie K
    Anonym (Saknar kärlek ????) skrev 2024-11-11 08:23:14 följande:
    Jobbigt faktiskt, 
    Ja, det är det. Jag längtar ju efter att ha någon, men nu har jag inte det, så vad ska man göra?
    Freddie K skrev 2024-11-11 08:33:25 följande:
    Ja, det är det. Jag längtar ju efter att ha någon, men nu har jag inte det, så vad ska man göra?
    Hoppas att du hittar någon som förtjänar dig 😊
  • Freddie K
    Anonym (Saknar kärlek ????) skrev 2024-11-11 08:50:23 följande:
    Hoppas att du hittar någon som förtjänar dig 😊
    Tack vad snällt sagt. . Jo, det hoppas jag med på, men jag letar inte aktivt. Jag tänker att händer det så händer det, men visst hoppas man ju. 
  • Anonym (Umm+)

Anonym (Saknar kärlek ????) skrev 2024-11-11 08:11:26 följande:
    Ni som e singel

Klär av mig, lägger mig i sängen och sover.
    Anonym (Umm+) skrev 2024-11-11 09:28:04 följande:
    Klär av mig, lägger mig i sängen och sover.
    Bra att du kan somna själv har jag problem med det
  • Anonym (qwe)
    Anonym (Saknar kärlek ????) skrev 2024-11-11 09:32:34 följande:
    Bra att du kan somna själv har jag problem med det
    Ta en lugnande tablett, brukar jag göra. Dock av andra orsaker än att jag lever utan partner. Det finns receptfria varianter som är effektiva och knappt ger några biverkningar. 
    Anonym (qwe) skrev 2024-11-11 09:34:49 följande:
    Ta en lugnande tablett, brukar jag göra. Dock av andra orsaker än att jag lever utan partner. Det finns receptfria varianter som är effektiva och knappt ger några biverkningar. 
    Perfekt 👌 
  • Freddie K

Jag brukar också ta sömntabletter, men onanerar jag inte innan jag ska sova så kan jag inte sova. 

• Anonym (Jag)

Skriver tlil min kk och frågar om vi ska ses.

Anonym (Jag) skrev 2024-11-11 10:33:31 följande:

Skriver tlil min kk och frågar om vi ska ses.

Härligt ju, inte alla har det så bra 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Saknar kärlek ????) skrev 2024-11-11 11:03:16 följande:
    Härligt ju, inte alla har det så bra 
    Nej så är det förstås. Jag gjorde ett aktivt val för något år sedan att skaffa kk så jag har haft tur att först ha en och samma i över ett halvår, sedan stiltje några veckor och nu en ny sedan någon månad tillbaka. Om jag inte skulle ha kk så skulle jag inte göra någonting, möjligen onanera någon gång, inte varje vecka kanske ens. Jag har väl "tur" på så sätt att min sexlust går ner automatiskt om jag inte har någon. Den styrs väldigt mycket av tillgången.
    Anonym (Jag) skrev 2024-11-11 11:07:58 följande:
    Nej så är det förstås. Jag gjorde ett aktivt val för något år sedan att skaffa kk så jag har haft tur att först ha en och samma i över ett halvår, sedan stiltje några veckor och nu en ny sedan någon månad tillbaka. Om jag inte skulle ha kk så skulle jag inte göra någonting, möjligen onanera någon gång, inte varje vecka kanske ens. Jag har väl "tur" på så sätt att min sexlust går ner automatiskt om jag inte har någon. Den styrs väldigt mycket av tillgången.
    Det är ju perfekt 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Saknar kärlek ????) skrev 2024-11-11 11:17:06 följande:
    Det är ju perfekt 
    Mm kanske, känns inte alltid så, men det jag kan råda dig till är just att inte spä på lusten om du inte har möjlighet att ha sex genom att inte onanera, inte titta på porr, inte fantisera osv osv. Och försök om du kan att hitta en kk, eller iaf gå ut och försök fixa ett ons om du känner för det.
    Anonym (Jag) skrev 2024-11-11 11:18:46 följande:
    Mm kanske, känns inte alltid så, men det jag kan råda dig till är just att inte spä på lusten om du inte har möjlighet att ha sex genom att inte onanera, inte titta på porr, inte fantisera osv osv. Och försök om du kan att hitta en kk, eller iaf gå ut och försök fixa ett ons om du känner för det.
    Tack snälla du , hoppas att jag hittar nån oxå 
  • Anonym (23)

Det enda jag tänker efter att ha läst Ts är: tittar man inte på skärmen innan man skickar iväg inlägg? 

Anonym (23) skrev 2024-11-11 13:52:49 följande:

Det enda jag tänker efter att ha läst Ts är: tittar man inte på skärmen innan man skickar iväg inlägg? 

Kanske inte 
Svar på tråden Ni som e singel