• beli

Min partner bryr sig bara om sin mobil

Anonym (Tomas) skrev 2024-11-10 17:15:38 följande:

Jag har varit i samma situation fast jag var mannen. Det var jag som satt med mobilen och vid datorn hela tiden. Anledningen var att jag helt hade tappat intresset för min flickvän.

Vi lyckades inte vända på det utan separerade. Efteråt så fick jag höra att hon hade känt sig både oälskad och oattraktiv. Vilket också stämde överens med mina (obefintliga) känslor för henne.

Hade ni också barn? Försummade du dina barn också?
  • beli
    Anonym (Ensam) skrev 2024-11-09 21:05:34 följande:
    Min partner bryr sig bara om sin mobil

Min partner bryr sig bara om sin mobil. Ligger i sängen med TV-serier, sociala medier och spel. Vi har tre små barn som förtjänar fungerande föräldrar. 

Jag försöker fixa med mat, hushåll och städning, tandborstningar, kläder, och annat som hör familjen till. Försöker hitta på utflykter och aktiviteter så att barndomen inte bara innebär surfplattor.

Det är på gränsen att jag räcker till. Och det känns väldigt ensamt. 

Hur kan jag ta upp detta? Det måste kunna bli bättre än såhär. Min partner är känslig och blir lätt arg.

Har någon varit i samma situation och lyckats vända på den?

Börja följa Mansbebisar på Instagram. Det öppnar verkligen ögonen för hur många män som beter sig så här.

Du sköter hela familjelivet medan han skiter i allt. Antingen följer han med på parterapi eller så gör du slut. Du kommer att få det mycket lättare på egen hand.
Svar på tråden Min partner bryr sig bara om sin mobil