• Anonym (M)

Min sambo ogillar min pappa utan vettig anledning

Avskyr är väl ändå att ta i?

• Anonym (M)
    Anonym (frustrerad och ledsen) skrev 2024-11-10 13:09:04 följande:
    Det kan kanske var en förklaring då. Ledsamt i så fall. Tyvärr tror jag inte att han skulle öppna upp sig så mycket om hur dåligt hans pappa har fått honom att må även om jag bad om det. När jag har försökt ta upp det tidigare har han bara viftat bort att det skulle ha varit såå hemskt. Själv skulle jag må väldigt dåligt av att bland annat ha fått höra en massa glåpord skrikandes ifrån min pappa när man inte presterat på topp t.ex. 

Nja jag upplever inte att han ogillar andra män i min närhet. Min bonuspappa gillar han lika mycket som min mamma och han är den jag vuxit upp med mest, så han är verkligen en bonuspappa. Min morbror älskar han i princip. Han har också varit och är en viktig man i mitt liv. Både min bonuspappa och min morbror är däremot väldigt öppna, inbjudande och kommunikativa hmmm?
    Din sambo kanske ha dåligt självförtroende och blir lätt obekväm, han klarar inte av att hantera närvaro och situationer med vissa personlighetstyper på ett bra sätt
  • Anonym (M)
    Xenia skrev 2024-11-10 19:35:21 följande:

Idag är det Fars dag. Har ni bjudit in din far till er eller hälsat på honom? Jag hoppas han inte fått sitta ensam.

Blev du gripen av den här frågan?
Svar på tråden Min sambo ogillar min pappa utan vettig anledning