• Elvaa11

BIM december

Hoppar in här från november tråden, mensen kom och nu är den borta igen. Bara att ta nya tag, är nu inne på vårt 14e försök, känns så långt borta att få ett plus men såklart som er andra här så hoppas man på en liten julklapp 😊
    Lägger in mig i BIM listan 
    1/12 Rdlsgdl9922
    2/12 - Sanso
    3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje
    3/12 - Anonym (mt)
    5/12 - Annpor
    5/12 - Elvaa11
    8/12 Anonym (FörstaBebisen)
    8/12 - Anonym (Lantisen) 
    8/12 - Vallmo93

10/12 - Anonym1050
    11/12 - Anonym (Oliven)
    12/12 - Ella-Bella
    19/12 -  Anonym (Janey)
    21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)
    28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    29/12 - Anonym (mt)

• Elvaa11
    Väntarpå4an skrev 2024-11-16 08:05:23 följande:

Hej

Hur går det för er alla? När har ni ÄL? Jag tror jag ska ha nästa vecka eller veckan därpå. Kommer börja ta äl-tester från tisdag och tempar numera. Första månaden med tempning så ska bli spännande.

Hade mf nu för en vecka sedan. Någon som blivit gravid direkt efter ett mf?
    Hade även ett i juli och det tog tre månader innan vi lyckades bli gravida efter det. Hoppas på snabbare denna gången🙏

Jag kommer ha min ÄL mellan tis-Tors nästa vecka tror jag, vi kommer mysa varannan dag o så hoppas vi det tar sig. Har slutat tempa och testa, förra månaden tog jag ett ägglossningstest för den dagen kändes de som de va ÄL på g och mycket riktigt va det positivt. Ska försöka att inte testa alls denna cykeln, försöka släppa på det lite. Känner av min ägglossning och alltid efteråt får jag ont i bröstvårtorna så det är mitt sett att veta om det skett eller inte 😊

Har en kompis som blev gravid första ägglossningen efter sitt missfall, så hoppas det sker dig oxå😊

• Elvaa11
    Väntarpå4an skrev 2024-11-16 15:31:36 följande:

Skönt om man kan släppa på stressen lite, det gör nog bara gott ❤️🙏
    Jag hoppas verkligen det, det låter som att det faktiskt händer inte allt för sällan. Så jag håller tummarna

Ja när man försökt i så många månader så tänkte jag att jag bara blir mer och mer stressad över att det inte går. Aldrig fått något plus, så oron över att jag inte kan bli gravid hänger ju över en? så tänkte att försöka släppa på det lite kan nog bara bli till de bättre. 

men de är ju så mycket lättare att släppa på de nu innnan ÄL, efteråt är det ju det enda man tänker på😅

håller tummarna för dig ❤️

• Elvaa11
    Anonym (Universitetsbebis) skrev 2024-11-17 19:39:17 följande:

Hej! Följde motsvarande tråd under första försöket att skaffa bebis under november. Fick tyvärr mens idag, trots många gravidsymptom såsom extrem törst, yrsel, morgonillamående, humörsvängningar, nidblödning som kom helt enligt plan och ingen pms dagarna innan mens för första gången i mitt liv. Otroligt att kroppen kan luras så... Så nu är det nya tag med försök nr 2. BIM 20/12 ? vilken julklapp det hade varit!

1/12 Rdlsgdl9922

2/12 - Frukörsbär
    2/12 - Sanso
    3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje
    3/12 - Anonym (mt)
    5/12 - Annpor
    5/12 - Elvaa11
    8/12 Anonym (FörstaBebisen)
    8/12 - Anonym (Lantisen) 
    8/12 - väntarpåfyran
    8/12 - Vallmo93
    10/12 - Anonym1050
    10/12 -Siripiri 

10/12 - Finafisken123

11/12 - Anonym (Oliven)

11/12- Peanut25 

12/12 - Ella-Bella

19/12 - Anonym (Janey)

19/12 - Anonym (A)
    20/12 - Anonym (Universitetsbebis)

21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)

28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)

29/12 - Anonym (mt)

ja de är inte lätt när kroppen får för sig att luras. Förstår att du trodde något helt annat när man känner alla dem symtomen. önskar dig lycka till och hoppas du får den speciella julklappen ❣️

• Elvaa11
    Väntarpå4an skrev 2024-11-17 19:47:41 följande:
    Haha ja så är det verkligen. Väntan efter äl och bim är sååå lång och helt galet jobbigt 😅
    Håller tummarna för dig med❤️
    Ja verkligen, Jag har ÄL någon gång nu i veckan men gissar på tis-Tors men har redan börjat få lite känningar i magen så den kanske kommer tidigare. Men nu innan ÄL så känner man sig nästan lite kaxig över att de här kommer vara rätt lätt att inte övertänka eller överanalysera, men de är ju nu. Sen går tiden så galet långsam och man tänker sååå mycket på de. Vet inte vad man ska göra för att inte tänka på de hela tiden, något tips? Haha 😅
Svar på tråden BIM december