Inlägg från: Anonym (Grottmänniskan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Grottmänniskan)

"Bra att kvinnor förstår att sex är ingen rättighet"

Tecum skrev 2024-11-08 17:20:59 följande:

Och det finns inget effektivare sätt för kvinnor att få sin vilja igenom än att använda sex som påtryckning. 

Det är helt klart det bästa sättet att få igenom sin vilja som kvinna. Om vi män kunde avgöra när kvinnor skulle få tillgång till ätbara sötsaker, så skulle det råda balans mellan könen. Som det är nu har kvinnor en sak mellan benen att förhandla med som är vida överlägsen något män kan ge.
    Anonym (Suck) skrev 2024-11-09 04:57:21 följande:

Såhär ser jag det:

Trump bannar abort

Trump bannar preventivmedel 

Kvinnor går i celibat för att slippa bli ofrivilligt gravida

Män tycker att sex är en rättighet

Fler män kommer att våldta kvinnor

Kvinnor tvingas föda ett barn

Kvinnor blir skuldbelägga när de inte kan ta hand om barnet de aldrig ville ha

The end

Offerroll i kvadrat. Du tror att allt som kan förhindra en abort förbjuds och att män kommer gå omkring och våldta kvinnor till höger och vänster? 

Man undrar spontant vad i ditt liv som gjort dig så cynisk och negativ.

Anonym (Suck) skrev 2024-11-09 08:04:45 följande:
    Vad i mitt liv som gjort mig cynisk? Det ska jag svara på. Det är män som gjort mig cynisk. Män våldtar, mördar och torterar. Män fortsätter att hitta nya sätt att trycka ner kvinnor och frånta dem rätten till sina egna kroppar. Och grottmän som dig är en stor del av problemet. 
    Den som troligen lider mest av detta är du och jag tror att du skulle vinna på att omvärdera ditt sätt att se på världen. Det är väldigt få män som våldtar, mördar och torterar. Dom flesta män är vettiga.

Det finns kvinnor som behandlar män som skit, men dom flesta är troligen vettiga.
Svar på tråden "Bra att kvinnor förstår att sex är ingen rättighet"