Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Ska man lägga sig i ?

Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:07:57 följande:
    Jag kommer Aldrig att be om ursäkt för något DU försökt o vridigt.. 
    Jag har aldrig sagt att du ska be om ursäkt, är vi inne på lögn nr 3 nu?
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:06:18 följande:
    Det var DU som tilltalade TS och skrev att hennes dotter inte är någon "kompis".

Att detta inte är det som kallas utfrysning..

Att du sen försöker vrida på ord, o leka pajas när jag skriver "ditt inlägg nummer 2", och du säger "inlägg nummer 2 har inte ens jag skrivit"

Är inget bevis på att jag "har ljugit".. Det är bevis på att du antingen försöker eller bara är medvetet manipulativ.. Eller att du förstår typ väldigt lite..

Vilken av det du är, kan du få välja själv, men det sätter dig inte i någon position att ge nå tips. 
    Och du är inte ts, eller hur? Du valde att skriva till MIG och vara otrevlig dessutom.

Att detta inte är utfrysning är min ÅSIKT.

Lögn nr 1: Jag har aldrig skrivit att ts dotter inte är någon kompis, hur många gånger du än ljuger om det. Det spelar ingen roll vilket inlägg du än hänvisar till, nr 2 eller mitt andra inlägg, eller något annat så har jag aldrig skrivit det.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:19:15 följande:
    Ah, jag förstår, du ville sätta dig på TS och hennes kids. Och nu är jag ivägen när jag borde vara tyst? För det är ju inte mig som du försökt att ljuga till.. Du vet det där med att "det inte är nån utfrysning!"?
    Återigen dina egna påhitt.

När ska du erkänna att du har fel om saker du påstår att jag har skrivit och som aldrig har hänt? Hur många lögner och påhitt ska du dra på dig egentligen?

Jag har aldrig ljugit för ts heller. Varför fortsätter du påstå saker som är dina egna fantasier?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:21:17 följande:
    Alla förstår att din ÅSIKT den är SKIT. 
    Det får DU tycka och jag bryr mig inte.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:23:26 följande:
    Det har du visst det, du har försökt det flera gånger. Till och med definitionen utav ordet beskriver det TS dotter går igenom som en utfrysning.. 
    Nej, det är min ÅSIKT vad du än tycker.
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:24:38 följande:
    Alla tycker det. Bryr mig inte om du bryr dig eller int. 
    Det bryr mig inte heller.

När ska du erkänna att du sitter och ljuger om och om igen om saker jag skriver?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:28:05 följande:
    När ska du erkänna att du sitter här och skyddar någons utfrysning? 
    När ska du erkänna att du ljuger om saker jag skriver?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:37:35 följande:
    När ska du själv erkänna att du försöker skydda barnens utfrysning?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:46:53 följande:
    Jag är inte den som ljugit om någonting.. Varför försöker du att ljuga nu? 

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:18:08 följande:
    Du härjar ju som om du själv skulle vara en del av kompis gänget, och säger att dottern inte är någon "kompis".. 

Märks att du är en av de här utfrysarna själv. Det du skriver är helt sinnesjukt. 

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:21:29 följande:
    "Din dotter har tre vänner som hon hänger med. Men hon är inte någon kompis"

Det var det ingen annan här som skrev förutom du. 

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:23:25 följande:
    Det har du visst i inlägg två och alla här kan se det. 

Men det är uppenbart att du är för dum för att vara tyst. 

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:27:06 följande:
    Jag skrev att du har det i ditt skrivna inlägg nummer två. Men nu förstår jag, du har läsproblem.. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 20:01:26 följande:
    Om den stora "lögnen" är att det inte var du som just skrev inlägg nummer två.. Som det verkar som att problemet är här..

Så får du ju ha i åtanke  att jag skrev precis redan innan det att "det är ingen annan utom du som skrivit". Ergo menar jag av de inläggen du skrivit.. 

Du vet när du skrev inlägg nummer två? Jag gör ju liksom inte som du och tror att du sitter ihop med den som skrev  nått innan dig. 

Det var alltså inte du som skrev inlägg nummer två i tråden, var de DET du ville komma fram till? Fast trycker man på visa endast är det ju faktiskt det.

Varför ljög du?
    Lögnen är att jag aldrig har skrivit att ts dotter inte är någon kompis, som du påstår. Sedan kom fler lögner men du kan ju börja med att erkänna den åtminstone.

• Anonym (Nej)

Detta är alltså rent falska lögner och påhitt.

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:16:27 följande:
    Att påstå att TS tror att någon skulle vara SKYLDIG att leka med hennes dotter som du gjorde, är något riktigt jävla otrevligt..
    Lögn nr 1
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:18:08 följande:
    Du härjar ju som om du själv skulle vara en del av kompis gänget, och säger att dottern inte är någon "kompis".. 
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:21:29 följande:
    "Din dotter har tre vänner som hon hänger med. Men hon är inte någon kompis"

Det var det ingen annan här som skrev förutom du. 
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:06:18 följande:
    Det var DU som tilltalade TS och skrev att hennes dotter inte är någon "kompis".
    Lögn nr 2

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:26:12 följande:
    Det är nog ingen här som tror att TS vill tvinga någon att umgås med hennes dotter om hon inte skulle vara uppskattad där och omtyckt..
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:27:08 följande:
    Ta en titt på dina och försök förklara för oss andra vart du såg att TS försökt att "Tvinga" nån att leka..
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:49:35 följande:
    Varför skulle jag ta och erkänna något som inte ens har hänt?...

Du kan sluta spamma tråden nu med samma inlägg när du vet själv att det inte kommer hända, dvs att jag på något sätt skulle säga förlåt för det beteende som du har haft här inne.. Och försök att förklara vart du läste in att TS har försökt att tvinga folk o umgås? 
    Lögn nr 3 som glider över i....
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:54:42 följande:
    Jag menar att du försöker få mig att säga förlåt för nått som inte ens har hänt.. Dvs att jag skulle ljugit.. 
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:00:52 följande:
    Det är precis det du vill. Att jag ska be om ursäkt eller säga förlåt
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 18:54:42 följande:
    Jag menar att du försöker få mig att säga förlåt för nått som inte ens har hänt.. Dvs att jag skulle ljugit.. 
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:07:57 följande:
    Jag kommer Aldrig att be om ursäkt för något DU försökt o vridigt.. 
    Lögn nr 4
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:46:53 följande:
    Jag är inte den som ljugit om någonting.. Varför försöker du att ljuga nu? 
    Lögn nr 5

• Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 20:09:12 följande:
    Kommer aldrig att ske eftersom det inte är någon annan än du som skrivit det här inne. Hur många gånger ska man behöva förklara så basala jävla saker för dig innan du förstår det? 
    Se inlägg 92. Du kan sluta ljuga och inse att du hade FEL. Jag har INTE skrivit de saker som du påstår.

• Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 20:07:32 följande:
    Det har du visst det klart och tydligt skrivit i inlägg nummer två som du själv skrev, vilket jag sagt redan sen du började spamma skiten.. Och du började påstå att du inte skrivit inlägg nummer två i tråden som ett ......... ..
    DU LJUGER. När ska du erkänna att du ljuger om saker jag skriver?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 20:23:07 följande:
    Weird take...

"Din dotter har tre vänner som hon hänger med... Men hon är inte någons kompis." 
    JAG HAR INTE SKRIVIT SÅ. DU LJUGER, IGEN.

• Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 20:25:35 följande:
    Jag ljuger inte, jag bara förklarar kontentan av allt skit du sitter här och skriver. Det är bara du som ljuger att det där inte är utfrysning. 
    Du ljuger! Om ett flertal saker! När ska du erkänna att du ljuger om saker jag skriver?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 20:35:31 följande:
    jag citerade dig direkt, så det är bara konstigt när du påstår att man ljuger. 
    Du har inte alls citerat mig!! Du sitter bara och ljuger så du tror dig själv!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 20:41:26 följande:
    Nu är du bara fånig gå och lägg dig.. Som sagt, det är en riktigt weird take... nu får du låta TS skriva med någon annan nu här inne. 
    DU LJUGER. När ska du erkänna att du ljuger om saker jag skriver?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 20:44:17 följande:
    lol, jag ser framför mig en viftande liten dvärg hitler. 
Svar på tråden Ska man lägga sig i ?