• MR Marcus

Besatt av att se sambon bli penetrerar av en stud med stor.

Har alltid haft tanken om att se sambon bli omhändertagen av en muskulös man med betydligt större utrustning än vad jag kan ge henne.

Vet att det låter lite galer men jag får alltid bilder och tankar om det efter vägra öl.

Fler som har någon igenkänning ellee liknande avvikande fantasier/drömmar?

• Svar på tråden Besatt av att se sambon bli penetrerar av en stud med stor.
  • Anonym (gabriel)

Ja, jag tänker samma tanke. Fantaserar om at vi är på kryssning, och hon klär sig lite porrigt/horigt och lockar en onykter men inte full ung kåting med till hytten.      Hon berättar givetvis vad det rör sig om, men innan dess är han förhoppningsvis så upphetsad att han ger fan. Jag anliter hytten efter en kvart eller så.                            Vill inte ha nån från samma stad, då hon kan bli "häcktad" på honom och träffar honom i smyg.  Det har hänt med andra jag har läst om.  Så bara tillfälliga unga hunks på resor o.dyl.

• Anonym (S)

Jag är kvinna och har en udda fantasi. Jag vill ta min man med strap on. 

• Anonym (Kille)

Jo den fantasin har man haft. 
    Blev småkåt när hon kom hem från ica här om dagen o berättade att det var 2 killar som hade spanat in hennes rumpa när hon böjde sig framåt för att ta mjölk. Hon hade ett par brazilian trosor och leggings så hennes härliga rumpa framhävdes tydligt.  Mmm härliga tanke hehe

• Anonym (Undrar hur det hade vart om...)

Jag undrar hur det hade vart om kvinnor hade börjat posta om "Jag vill se min man med en snyggare tjej" och liknande cuckfantasier med och utan direkt förnedring. Hade det här klassats som självskadebeteende då? 

• Ztiff2
    Anonym (Undrar hur det hade vart om...) skrev 2024-11-06 06:51:24 följande:

Jag undrar hur det hade vart om kvinnor hade börjat posta om "Jag vill se min man med en snyggare tjej" och liknande cuckfantasier med och utan direkt förnedring. Hade det här klassats som självskadebeteende då? 

Min tjej gillade när jag låg med en yngre tjej förrut, hon mår jättebra och har inget självskadebeteende. 
  • felicityporter
    Anonym (Undrar hur det hade vart om...) skrev 2024-11-06 06:51:24 följande:

Exakt, vänder man på rollerna låter det som en tragisk kvinna som totalt saknar självförtroende och självrespekt. Folk hade antagligen sagt att hon borde gå i terapi för att lära sig sitt sanna värde.i
Svar på tråden Besatt av att se sambon bli penetrerar av en stud med stor.