Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Sex

Hade sånt underbart sex med min granne häromdagen, det var sjätte gången vi sågs?Han börjar bli mer kompis på ett sätt bjuder på vin vill se serie ihop? Men vet att han har många andra ? älskarinnor? som han sa? Ja kanske det inte är bra att gå dit det är hemligt men många ringer han när jag är där också? Han verkar ta ganska lätt på det hela, ska väl göra det jag med kanske?

• Svar på tråden Sex
  • Anonym (J)

Nej han säger själv han inte vill binda sig med nån men jag vet ju inte om det stämmer? Ska nog träffa fler med.. för jag får trots allt lite dåligt samvete men han är duktigt på att ha många trots allt.. 

• Anonym (J)

Jag har inga känslor till han på det sättet? Men jag tycker det är skönt på ett sätt att han bara vill prata också trots att han vill en sak mer men ja inte bara det? För då känns det inte lika konstigt på nått sätt?

• Anonym (J)

Ja jag vill ju inte bil ihop med han iallafall så. Åh andra sidan vet jag ju att många besöker honom om de vet det vet jag ej.Men ja alla är väl en i mängden isåfall.. Även fast han undrar om jag ligger med andra, frågar mycket om det då jag sa jag varit med en annan?Jag ser han som en kk också så?

Svar på tråden Sex