• Anonym (J)

Sex

Hade sånt underbart sex med min granne häromdagen, det var sjätte gången vi sågs?Han börjar bli mer kompis på ett sätt bjuder på vin vill se serie ihop? Men vet att han har många andra ? älskarinnor? som han sa? Ja kanske det inte är bra att gå dit det är hemligt men många ringer han när jag är där också? Han verkar ta ganska lätt på det hela, ska väl göra det jag med kanske?

• Svar på tråden Sex
  • Anonym (Ja)

Ja, det är inte riktigt läge att fundera på kyrkklockor direkt i alla fall.... Ni ligger och han tycker att det är trevligt med sällskap ibland, men han ligger med andra lika gärna. Det borde du också göra.

• Anonym (J)

Nej han säger själv han inte vill binda sig med nån men jag vet ju inte om det stämmer? Ska nog träffa fler med.. för jag får trots allt lite dåligt samvete men han är duktigt på att ha många trots allt.. 

• Anonym (Liggrunt)
    Anonym (J) skrev 2024-11-04 21:46:22 följande:
    Sex

Hade sånt underbart sex med min granne häromdagen, det var sjätte gången vi sågs?Han börjar bli mer kompis på ett sätt bjuder på vin vill se serie ihop? Men vet att han har många andra ? älskarinnor? som han sa? Ja kanske det inte är bra att gå dit det är hemligt men många ringer han när jag är där också? Han verkar ta ganska lätt på det hela, ska väl göra det jag med kanske?

Passa på och ha lite skoj du med med andra som han gör. Glad
    Ångrat verkligen att jag inte gjorde det när man var singel. Vill pröva så mycket saker. Tungan ute
  • Anonym (A)

Ha skoj med andra precis som han gör

• Anonym (J)

Jag har inga känslor till han på det sättet? Men jag tycker det är skönt på ett sätt att han bara vill prata också trots att han vill en sak mer men ja inte bara det? För då känns det inte lika konstigt på nått sätt?

• Anonym (Ja)
    Anonym (J) skrev 2024-11-04 21:52:49 följande:

Nej han säger själv han inte vill binda sig med nån men jag vet ju inte om det stämmer? Ska nog träffa fler med.. för jag får trots allt lite dåligt samvete men han är duktigt på att ha många trots allt.. 

Klart att det stämmer. Läxa för livet: lyssna på vad en man säger och ta det på allvar. Han vill inte binda sig, punkt.

Du behöver inte ha ett dugg dåligt samvete för han bryr sig inte om dig på det sättet. Du är ett ligg och dessutom en i mängden. Om han blir sur är det för att hans ego är sårat och inget annat.
  • Anonym (J)

Ja jag vill ju inte bil ihop med han iallafall så. Åh andra sidan vet jag ju att många besöker honom om de vet det vet jag ej.Men ja alla är väl en i mängden isåfall.. Även fast han undrar om jag ligger med andra, frågar mycket om det då jag sa jag varit med en annan?Jag ser han som en kk också så?

• Anonym (Liggrunt)
    Anonym (J) skrev 2024-11-04 22:49:41 följande:

Ja jag vill ju inte bil ihop med han iallafall så. Åh andra sidan vet jag ju att många besöker honom om de vet det vet jag ej.Men ja alla är väl en i mängden isåfall.. Även fast han undrar om jag ligger med andra, frågar mycket om det då jag sa jag varit med en annan?Jag ser han som en kk också så?

Du ska ju inte behöva förklara dig för honom. 
    Han har massa tjejer som kommer hem till honom och har sex. Du ska ju göra precis som du vill. 
    Vill du ha sex med några andra medans du har honom så är det inte hans problem. 
    Lek runt och lev livet. Glad
  • Anonym (Ja)
    Anonym (J) skrev 2024-11-04 22:49:41 följande:

Ja det är du och de som "besöker" honom är antagligen där för sex i ett flertal fall. Och du behöver inte berätta om du är med andra, säg åt honom att det är privat. Bara för att ni ligger så behöver inte han veta allt om ditt sexliv.
Svar på tråden Sex