• Anonym (HelsingborgsHenke)

Analsex med min flickvän har gett problem

efter att min fru fått reda på det.
    Vad gör jag nu?

• Svar på tråden Analsex med min flickvän har gett problem
  • Anonym (HelsingborgsHenke)
    Anonym (S) skrev 2024-10-29 14:12:18 följande:

Gör slut med den ena?

Hur avgör jag vilken?
    Det är så svårt, den ena har snygg röv och den andra snygga pattar.
    Blir inte lätt detta 
  • Anonym (Män kan inte ens trolla)

Varför är män så dåliga på att skriva trolltrådar? "Höhö analsex med flickvän fru blev sur höhö!" Put some effort into it kanske?

Om jag tar mig friheten att skriva om din tråd...

"Hjälp mig familjeliv, nu har jag verkligen satt mig i skiten! Bildligt och bokstavligt! Min fru har fått reda på att jag har en annan kvinna. Hon har varit ledsen och pressat mig på detaljer om vår relation och att jag haft analsex med den andra kvinnan upprör henne. Hon undrar om det är därför jag vänstrat, för att hon, min fru, inte låtit mig göra det med henne.

Sanningen är en kombination av det och att den andra kvinnan är mycket snyggare än min fru och ja, jag ville så gärna för att hon är så snygg mest men jag vet inte hur mycket det skulle såra om jag var så brutalt ärlig. Hjälp mig! vad hade du gjort i min situation?"

Där, kolla, mycket mer troll och finess i det än i din plumpa korkade text. Det finns mycket en läsare kan snappa upp, tolka och bli arg över. Om du skall trolla, försök bättre. Men alltså män är så kassa på detta, kanske inte alla, men 9/10 är helt clueless.

• Anonym (S)
    Anonym (HelsingborgsHenke) skrev 2024-10-29 17:12:08 följande:
    Hur avgör jag vilken?
    Det är så svårt, den ena har snygg röv och den andra snygga pattar.
    Blir inte lätt detta 
    gör slut med båda om du är så kroppsfixerad så du missar deras personligheter. 
Svar på tråden Analsex med min flickvän har gett problem