• Anonym (Fejhej)

Får inte in den…

Jag och min pojkvän har försökt att ha sex några gånger men inte lyckats så bra. Vill tillägga att vi båda förlorade oskulden med varandra och har inte så mycket erfarenhet sedan innan. Jag blir väldigt våt och upphetsad när vi har ?förspel? men när vi ska ha sex, får han inte in hela penisen. När han tar in den kommer den in halvt men sen är det något som säger stopp inne i mig och det gör ont när han försöker trycka in den mer. 

Jag är upphetsad och våt, så jag förstår inte vad problemet kan vara?

• Svar på tråden Får inte in den…
  • Anonym (42)
    Det låter som att din slida är något kortare än hans penis. Testa andra ställningar. Låt honom komma in långsamt 
  • Anonym (L)

Kan det vara så att du spänner dig? Prova glidmedel och se om det blir lättare. Funkar det med dildo?

• Anonym (d)

Så märkligt. Vi hade just en liknande tråd som nu verkar vara spårlöst försvunnen :O

• Anonym (Jo)

Låter ändå som att du inte är tillräckligt våt. Eller menar du att han bottnar? För isf är det som inlägg 1 säger.

• Anonym (Killgissning)
    Anonym (Fejhej) skrev 2024-10-28 22:06:28 följande:
    Får inte in den?

Jag och min pojkvän har försökt att ha sex några gånger men inte lyckats så bra. Vill tillägga att vi båda förlorade oskulden med varandra och har inte så mycket erfarenhet sedan innan. Jag blir väldigt våt och upphetsad när vi har ?förspel? men när vi ska ha sex, får han inte in hela penisen. När han tar in den kommer den in halvt men sen är det något som säger stopp inne i mig och det gör ont när han försöker trycka in den mer. 

Jag är upphetsad och våt, så jag förstår inte vad problemet kan vara?

Du kanske helt enkelt är väldigt trång där nere. Då spelar det nog ingen roll hur våt du blir mellan benen och jätte kåt. 
    Vet ju ej ålder på dig men du verkar ung så kanske du inte riktigt utvecklad mellan benen och inte mogen för sex. Jag har ingen aning en killgissning bara. Obestämd
    Får prova köra analt under tiden tills det funkar vaginalt. 
  • Anonym (d)
    Anonym (Killgissning) skrev 2024-10-29 08:36:00 följande:
    urk
    Men för i helvete....Vad är det för fel på dig som gör att du postar detta?
  • New  Dawn

Som sagt har denna tråd  många likheter med tråden som nämns i inlägg 4 här...vilket är ett märkligt sammanträffande.

Nu är det istället "killgissning" som föreslår att TS är för trång. 

Några frågor. Hur långt ungefär kommer han in? 
    Hur känns det när du själv stoppar in ett finger, eller har du kanske testat led något annat? I så fall, hur känns det? 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (Killgissning) skrev 2024-10-29 08:36:00 följande:
    Du kanske helt enkelt är väldigt trång där nere. Då spelar det nog ingen roll hur våt du blir mellan benen och jätte kåt. 
    Vet ju ej ålder på dig men du verkar ung så kanske du inte riktigt utvecklad mellan benen och inte mogen för sex. Jag har ingen aning en killgissning bara. Obestämd
    Får prova köra analt under tiden tills det funkar vaginalt. 
    Vad får dig att komma med dessa dåliga idéer och tankar?

Det är verkligen inte vanligt att man är för trång, men slidan kan dra i hop sig av olika anledningar.  Det är mer troligt, och det är mycket, mycket, mer troligt att detta släpper om de går sakta fram och börjar med sex, med fingrar och mun. Bara för att hon är kåt vid förspel kan hon spänna sig när han väl ska in. 

Att hon skulle vara för ung, och inte "utvecklad" är ännu konstigare. Hur ung tänker du egentligen?

Varför tror du inte att det skulle spela någon roll hur kåt och våt hon är? 

Det absolut dummaste är att du föreslår anala samlag. Du tror att hon är så ung att hon inte är riktigt utvecklad, ändå tror du att anala samlag skulle vara en bra idé... Jösses... 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Tecum
    New Dawn skrev 2024-10-29 17:19:28 följande:
    Vad får dig att komma med dessa dåliga idéer och tankar?

Det är verkligen inte vanligt att man är för trång, men slidan kan dra i hop sig av olika anledningar.  Det är mer troligt, och det är mycket, mycket, mer troligt att detta släpper om de går sakta fram och börjar med sex, med fingrar och mun. Bara för att hon är kåt vid förspel kan hon spänna sig när han väl ska in. 

Att hon skulle vara för ung, och inte "utvecklad" är ännu konstigare. Hur ung tänker du egentligen?

Varför tror du inte att det skulle spela någon roll hur kåt och våt hon är? 

Det absolut dummaste är att du föreslår anala samlag. Du tror att hon är så ung att hon inte är riktigt utvecklad, ändå tror du att anala samlag skulle vara en bra idé... Jösses... 
    Bra skrivet! Det är synd om ungdomar som skriver seriösa frågor och får så fullständigt idiotiska svar. Det är ju syftet med FL och sexforumet, att få svar från erfarna när man är osäker och undrande.

Tror som du, hon spänner sig omedvetet. Prova med ett finger.
  • New  Dawn
    Tecum skrev 2024-10-29 17:28:21 följande:
    Bra skrivet! Det är synd om ungdomar som skriver seriösa frågor och får så fullständigt idiotiska svar. Det är ju syftet med FL och sexforumet, att få svar från erfarna när man är osäker och undrande.

Tror som du, hon spänner sig omedvetet. Prova med ett finger.
    Ja det är tråkigt när (om) seriösa frågor får idiotiska svar...i detta fallet finns det  påfallande likheter med en annan tråd, som hade flera märkliga detaljer.
Svar på tråden Får inte in den…